خبرهای داغ:
مدیر مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استان خوزستان

هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری مدرسه عشق

سرگرد پاسدار مهدی شیخ مهدی با اشاره به هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری مدرسه عشق اظهار داشت: این جشنواره تا بیستم آبان‌ ماه تمدید گردیده است.
کد خبر: ۹۵۵۲۱۳۹
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

 

مدیر مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استان خوزستان افزود: هدف از اجرای این جشنواره کشف استعدادهای فرهنگی، هنری نوجوانان و جوانان مستعد و انقلابی است.

وی گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ اثر از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که بیستم آبان‌ ماه آثار ارسالی داوری می‌شوند و برگزیدگان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

ایشان محورهای جشنواره مردمی مدرسه عشق را شامل امید به آینده، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، ایران زیبا، دستاوردهای انقلاب اسلامی، جهاد تبیین، روایت جهاد، خدمات و مشارکت اجتماعی، بانوی ایرانی، قهرمانان ملی و حل مشکلات محله به توان مردم اعلام کرد.

به گفته شیخ مهدی بخش‌های جشنواره مردمی مدرسه عشق شامل بخش هنرهای تصویری و نمایشی، بخش پویانمایی، بخش هنرهای تجسمی، بخش سرود و موسیقی، بخش ادبیات نشر مکتوبات و دیجیتال و بخش نوآوری، ابتکارات و ایده‌های جدید پایگاهی می باشد.

وی با بیان اینکه علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی madreseheshgh.ir ارسال کنند، یادآوری کرد: اختتامیه این جشنواره در استان گیلان برگزار می‌شود و از منتخبان با اهدای جوائز نقدی، غیر نقدی و حمایتی تقدیر می‌شود.

گفتنی است جوایز این دوره شامل سکه تمام بهار آزادی، پلی استیشن۴، سفر زیارتی مشهد مقدس، تبلت، گوش هوشمند، حمایت از تولیدات فرهنگی هنری و ... می‌باشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار