خبرهای داغ:

«اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور» در بندرترکمن برگزار می‌شود

«اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور» در بندرترکمن برگزار می‌شود
«اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور» در 6 آذرماه جاری به میزبانی شهرستان بندرترکمن استان گلستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۲۰۱۴
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج- از گلستان، اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور با هدف استمرار و گسترش فرهنگ ایثار و فداکاری در بین زنان و دختران، احیا و تقویت هویت زن مسلمان فارغ از نوع مذاهب و معرفی و الگوسازی از شهدای زن اهل سنت در تاریخ 6 آذرماه در شهرستان بندرترکمن استان گلستان برگزار می‌شود.
مسئول بسیج جامعه زنان گلستان تصریح کرد: خانواده‌های معزز شهدای اهل تسنن سراسر کشور در این اجلاسیه حضور خواهند داشت.
شاهده سادات میرعرب هدف اصلی این اجلاسیه را گفتمان سازی فرهنگ ایثار و مقاومت زنان با رویکرد وحدت اسلامی شیعه و سنی خواند و ابراز کرد: تعداد 14 کمیته در اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور فعالیت می‌کنند که یکی از این کمیته‌ها، کمیته امور بانوان است که با ریاست مدیرکل امور بانوان استانداری و دبیری بسیج جامعه زنان گلستان است.
وی با تاکید بر اینکه این اجلاسیه در راستای معرفی الگوهای معاصر مطابق با الگوی سوم زن مسلمان و ترویج سبک زندگی اسلامی است، افزود: یاد شهدا را باید همواره زنده نگه داریم زیرا خون شهدا این انقلاب و اسلام را بیمه کرده است.

مدیرکل امور بانوان در استانداری گلستان با بیان اینکه تعداد 24 شهیده زن در استان گلستان وجود دارد، گفت: تعداد 24 شهیده در استان گلستان تقدیم انقلاب شدند که از این تعداد، 23 نفر شهیده منا هستند.
آزاده رجبی از شهیده مرجان نازقلیچلی به عنوان نماد شهدای اهل سنت یاد کرد و افزود: زنگ مقاومت باید توسط نسل جدید زده شود شهادت هنر است و نصیب هرکسی نمی‌شود شهدا انتخاب شده هستند.
وی ابراز کرد: باید الگونمایی درستی از شهدای اهل سنت کشور در این اجلاسیه صورت گیرد.
خبرنگار: سمیرا رجبی

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار