مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج استان زنجان:

مهلت ارسال آثار به «جشنواره مردمی مدرسه عشق » تا 20 آبان تمدید شد

زنجان _ مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج استان زنجان از تمدید مهلت ارسال آثار به «جشنواره مردمی مدرسه عشق » تا 20 آبان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۲۰۰۶
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴

مهلت ارسال آثار به «جشنواره مردمی مدرسه عشق » تا 20 آبان تمدید شد

محمد رضا ترابی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛با اعلام این خبر اظهار داشت: جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق با هدف کمک به تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت:این جشنواره به منظور شناسایی مهارت‌های فرهنگی هنری بسیجیان پایگاه‌های مقاومت، معرفی ابتکارات و خلاقیت‌های بسیجیان در خلق آثار فرهنگی هنری، جریان سازی و الگو سازی فعالیت‌های فرهنگی شاخص در سطح کشور، هویت بخشی به فعالیت‌های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت، ایجاد رقابت سالم در تولید و خلق آثار فرهنگی هنری و خودجوش پایگاه‌ها و شبکه سازی بسیجیان در تولیدات فرهنگی و هنری در جبهه انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

ترابی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق در پنج بخش برگزار می شود،افزود:هنر‌های تجسمی، هنر‌های تصویری و نمایشی، سرود و موسیقی، ادبیات، نشر مکتوبات و دیجیتال، فعال‌ترین پایگاه و پویانمایی از بخش های این جشنواره محسوب می شود.

این مسئول عنوان کرد:تا کنون 1000 اثر در بخش های مختلف به دبیر خانه جشنواره مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج استان ارسال شده است.

مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج استان زنجان در پایان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۰ آبان ماه سال جاری تمدید شده است،اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس www.madresehehesh.ir ارسال نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار