حضور با شکوه دانش آموزان نسیم شهر در راهپیمایی 13 آبان/ طنین مرگ بر آمریکا در نسیم شهر

راهپیمایی یوم الله سیزده آبان در سیزدهم آبان ماه ۱۴٠۲ با حضور جمع کثیری از دانش آموزان و مسئولین ولائی و انقلابی بخش بوستان، ورزشکاران، آحاد مردم عاشورایی، اصناف، فرهنگیان و اتباع غیر ایرانی در شهر نسیم شهر بهارستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۹۱۵
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری  بسیج:  بیش از  هزار نفر از دانش آموزان و بسیجیان نسیم شهر در  زیر  باران ، شعار  مرگ بر آمریکا  و  مرگ بر اسرائیل سردادند و آمادگی خود را برای مقابله با ظلم و حمایت از کودکان و دانش آموزان فلسطینی که از تحصیل باز ماندند و حق زندگی از آنها سلب شده است را اعلام کنند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسینی،  امام جمعه  بخش بوستان، در سخنانی اعلام  کرد:    راه شهدای غزه ادامه دارد و مردم غزه تنها نیستند و راه ایثار و جهاد وشهادت همواره ادامه دارد.

 

 وی افزود؛ نفس های شیاطین جهان به شماره افتاده است مردم جهان دیگر فریب بازی های رسانه ای غرب را نخواهند خورد و کشور های ظالم را از درون نابود خواهند کرد.

حضرت امام فرمودند13 آبان   انقلاب دیگری بود که رخ داد در گام دوم انقلاب نیز  دانش آموزان و دانش جویان مسیر تازه ای برای جهانی شدن انقلاب باز خواهند کرد.

 اجرای سرود همگانی دانش آموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار