راهپیمایی یوم الله سیزده آبان در سیزدهم آبان ماه ۱۴٠۲ با حضور جمع کثیری از دانش آموزان و مسئولین ولائی و انقلابی بخش بوستان، ورزشکاران، آحاد مردم عاشورایی، اصناف، فرهنگیان و اتباع غیر ایرانی در شهر نسیم شهر بهارستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۹۱۵
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری  بسیج:  بیش از  هزار نفر از دانش آموزان و بسیجیان نسیم شهر در  زیر  باران ، شعار  مرگ بر آمریکا  و  مرگ بر اسرائیل سردادند و آمادگی خود را برای مقابله با ظلم و حمایت از کودکان و دانش آموزان فلسطینی که از تحصیل باز ماندند و حق زندگی از آنها سلب شده است را اعلام کنند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسینی،  امام جمعه  بخش بوستان، در سخنانی اعلام  کرد:    راه شهدای غزه ادامه دارد و مردم غزه تنها نیستند و راه ایثار و جهاد وشهادت همواره ادامه دارد.

 

 وی افزود؛ نفس های شیاطین جهان به شماره افتاده است مردم جهان دیگر فریب بازی های رسانه ای غرب را نخواهند خورد و کشور های ظالم را از درون نابود خواهند کرد.

حضرت امام فرمودند13 آبان   انقلاب دیگری بود که رخ داد در گام دوم انقلاب نیز  دانش آموزان و دانش جویان مسیر تازه ای برای جهانی شدن انقلاب باز خواهند کرد.

 اجرای سرود همگانی دانش آموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار