خبرهای داغ:

رزمایش «ما مقتدریم 4» در شهرستان سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی رزمایش «ما مقتدریم 4» ویژه نوجوانان و جوانان بسیجی در روستای لاسجرد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۱۷۷۳
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بسیج دانش آموزی، رزمایش «ما مقتدریم 4» به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه در روستای لاسجرد برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه برپایی این رزمایش اظهار کرد: رزمایش «ما مقتدریم 4» بل هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در روستای لاسجرد با حضور نوجوانان و جوانان برپا و شاهد استقبال خوبی بوده ایم.

او با با اشاره به فضاسازی حسینه علمدار روستا در اردو دو روزه توسط بسیجیان پایگاه امام حسن مجتبی (ع) افزود: کلاس آموزش کار با سلاح، باز و بست و رفع گیر سلاح، دوره آموزشی گشت رزمی همراه با رزم شبانه در اطراف روستای لاسجرد در این اردو دو روزه برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: محمدجواد عبداللهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) همراه با جمعی دیگر از مسئولان و سرگروه های حلقات صالحین در این رزمایش حضور یافته و از روند برگزاری این رزمایش بازدید کردند.

جلال با اشاره به برگزاری کلاس تئوری و عملی کنترل اجتماعات و اغتشاشات و دفاع از مقر در این رزمایش گفت: برپایی ویژه برنامه ورزش صبحگاهی برای بسیجیان و تهیه و تدارک غذا برای بسیجیان به همت کارگروه جهاد سازندگی و گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او یادآور شد: همچنین تقسیم بندی بسیجیان جهت پست و دفاع از محل رزمایش در طول زمان استراحت شب تا صبح، حضور بسیجیان بعد از رزمایش ما مقتدریم در نماز جمعه در دبستان شهید حسن حسنان و برگزاری مسابقه تیر اندازی برای نونهالان بسیجی پایگاه با تفنگ بادی در ۱۳ آبان روز دانش آموز نیز در قالب این رزمایش برپا و امیر حسین بافتی به عنوان نفر اول و امیر حسین قزوینی به عنوان نفر دوم انتخاب شدند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) گفت: فعالیت ورزشی همراه با مسابقه در رشته فوتبال دستی میان بسیجیان نوجوان پایگاه امام حسن مجتبی (ع) برپا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار