فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

دانش‌آموزان اراکی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: ۳۰۰ نفر در قالب دومین کاروان از اردوی راهیان نور دانش‌آموز دختر شهرستان اراک صبح امروز عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.
کد خبر: ۹۵۵۱۷۴۷
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک صبح امروز در آئین بدرقه دومین کاروان از مرحله اول اعزام راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان اراک گفت: در این مرحله ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر ناحیه یک آموزش‌و پرورش شهر اراک به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس هدف اصلی اجرای اردوی راهیان نور است، افزود: این کاروان به مدت چهار روز از یادمان‌های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک راهیان نور را بهترین فرصت برای جهاد تبیین دانست و تصریح کرد: برگزاری رزمایش فرهنگی در یادمان شهدا، برگزاری سابقات فرهنگی و روایتگری با هدف تبیین دستاوردها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این اردوها است که توسط خود دانش‌آموزان اجرا خواهد شد.

سرهنگ پاسدار مهجوری با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: استکبار جهانی تلاش دارد تا با ایجاد فتنه و استفاده از جنگ‌های ترکیبی و نرم، افکار نسل جوان ما را هدف قرار داده است که این راهیان نور یکی از برنامه‌های شاخص و اثربخش در حوزه فرهنگی و معارف تربیتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار