مسابقات فوتسال وابستگان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برترین ها پایان یافت +(تصاویر)

در آستانه سیزدهم آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و به مناسبت یادبود شهدای مظلوم غزه مسابقات فوتسال وابستگان سپاه فتح استان با حضور تیم های منتخب شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن سر پوشیده شهدای سپاه فتح برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۷۱۶
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، در آستانه سیزدهم آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی آمریکا و به مناسبت یادبود شهدای مظلوم غزه و باهدف ورزش، نشاط وسرگرمی و همپچنین سلامت جسمی وروحی یادگاران وپیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در تاریخ دوازدهم آبان ماه جاری مسابقات فوتسال وابستگان سپاه استان با حضور شرکت تیم های منتخب شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن سر پوشیده شهدای سپاه فتح برگزار شد. 

در این دوره از مسابقات تیم منتخب گچساران مقام اول، تیم منتخب شهرستان بویراحمد مقام دوم و تیم منتخب شهرستان کهگیلویه مقام سوم را کسب کردند.

سرهنگ پاسدار سید زریر صالحی، مدیر کانون و امور وابستگان سپاه فتح در حاشیه این برنامه گفت: از میان برنامه های ابلاغی سپاه دو برنامه سلامت و بهداشت و همچنین ورزش از برنامه های اولویت دار سازمان وابستگان سپاه می باشد. وی افزود: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند که ورزش برای جوانان لازم و برای بزرگسالان واجب است،لذا فعالیتهای فیزیکی، تحرک و ورزشی برای همه افراد جامعه موثر و برای بازنشستگان ضروری است و انجام این فعالیتها زمینه ساز سلامتی آنهاست.

صالحی بیان کرد: امروزه نسبت به دو نعمت مهم باید خداوند متعال را شکر گذار باشیم ، یکی سلامتی که بسیار مهم است و خداوند متعال بهترین نعمتی که به انسان داده سلامتی است و دیگری امنیت که خوشبختانه کشور و مردم عزیزمان از هر دو نعمت برخوردار هستند.

وی ابراز داشت: بهداشت جهانی سلامت را شامل چهار نوع ، سلامت جسم، سلامت روان،سلامت اجتماعی و در نهایت سلامت معنوی و ارتباط با خداوند می داند که مقدمه همه این موارد سلامت جسم است و درود بر هر انسانی که به دنبال سلامت جسم است.

مدیر کانون و امور وابستگان سپاه فتح همچنین در خصوص بازنشستگان گفت: کودکان توجه ویژه ای به بزرگسالان و سالمندان دارند و باید از این فرصت استفاده کرد. پدر بزرگ ها باید الگویی مناسب در تمامی زمینه ها برای نوه هایشان باشند چرا که عشق و علاقه متقابلی بین این دو وجود دارد و آن چیزی که پدر بزرگ به نوه خردسالش آموزش می دهد به راحتی پذیرفته می شود و چه بهتر که این آموزش و الگو گیری در زمینه ورزش و انجام بازی های مختلف باشد که نیاز مهم و ضروری کودکان امروز جامعه ماست.

وی افزود: ورزش نه تنها اتلاف وقت برای بازنشستگان محسوب نمیشود بلکه می تواند هم وقت ساز و هم پول ساز باشد، چرا که دچار شدن به انواع بیماریهای جسمی، روحی و روانی نیازمند هزینه های گزاف برای درمان است که داشتن تحرک و فعالیت های بدنی و ورزش بدون هر گونه هزینه پولی و تلف شدن وقت افراد جامعه‌ پیشگیری می کند. 

مدیر کانون و امور وابستگان سپاه فتح ضمن تشکراز فرماندهی سپاه فتح، مجموعه فرمانداری شهرستان بویراحمد، معاونت آماد و پشتیبانی سپاه فتح ، معاونت تربیت بدنی سپاه فتح ، معاونت بهداشت و درمان سپاه فتح،نمایندگی کانون های وابستگان شهرستان های گچساران و کهگیلویه، مدیریت ورزش، نشاط و سرگرمی کانون وابستگان سپاه فتح واز کلیه کسانی که به هر نحوی در این بازی‌ها کانون و امور وابستگان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد را همکاری و همیاری نموده صمیمانه تقدیر وتشکر کردند.

فوتسال وابستگان سپاه کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برترین ها پایان یافتفوتسال وابستگان سپاه کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برترین ها پایان یافتفوتسال وابستگان سپاه کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برترین ها پایان یافتفوتسال وابستگان سپاه کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برترین ها پایان یافتفوتسال وابستگان سپاه کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برترین ها پایان یافتفوتسال وابستگان سپاه کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برترین ها پایان یافتفوتسال وابستگان سپاه کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برترین ها پایان یافتفوتسال وابستگان سپاه کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برترین ها پایان یافتفوتسال وابستگان سپاه کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برترین ها پایان یافتفوتسال وابستگان سپاه کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برترین ها پایان یافتفوتسال وابستگان سپاه کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برترین ها پایان یافتفوتسال وابستگان سپاه کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برترین ها پایان یافت

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار