خبرهای داغ:

سیزدهم آبان، نماد سد پولادین بر نفوذ اندیشه غرب است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه روانسر گفت: سیزدهم آبان، نماد سدی پولادین بر نفوذ اندیشه‌ها و عوامل دست‌نشانده غرب در ایران اسلامی گردید.
کد خبر: ۹۵۵۱۴۶۰
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام صادق زارعی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه روانسر با اشاره به اهمیت بالای 13 آبان که به حق یوم‌الله هست اظهار کرد: ۱۳ آبان ماه تنها، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست بلکه یکی از نقاط عطف تاریخ بشر در شکستن هژمونی و هیمنه پوشالین استکبار است و به همین دلیل امام خمینی(ره) فروپاشی لانه جاسوسی آمریکا(سفارت آمریکا) را انقلاب دوم نامیدند.

وی افزود: سیزده آبان در کشور جمهوری اسلامی ایران روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و هرسال مردم نفرت خود را از آمریکای ستمگر ابراز می‌دارند و روزی که جوان‌های انقلابی سفارتخانه آمریکا را تسخیر نمودند و نام آن را لانه جاسوسی نهادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه روانسر عنوان کرد: کشورهای ابرقدرت با دیده تحیرانه به ایران نگاه می‌کردند ولی امروز پس از چند دهه ملت‌ها متوجه شده‌اند که سفارتخانه‌های این کشور در سراسر جهان یک لانه شنود و جاسوسی است و این وقاحت را تا آنجا ادامه دادند که حتی به متحدین خود در اروپا و سایر نقاط دنیا نیز رحم نکرده و از آن‌ها نیز با بی‌شرمی تمام جاسوسی می‌کنند.

وی گفت:  این جوانان و دانشجویان ایران اسلامی بودند که چهل‌وچهار سال قبل؛ این موضوع را از عمق وجود بصیر خویش درک نموده و همین توجه به‌موقع و به‌اندازه آنان، سدی پولادین بر نفوذ اندیشه‌ها و عوامل دست‌نشانده غرب در ایران اسلامی گردید. 

 وی در پایان تأکید کرد: ملت ایران امسال نیز همانند سال‌های گذشته در آستانه یوم‌الله ۱۳ آبان با شعار کوبنده‌تر مرگ بر آمریکا یک‌بار دیگر تأکید می‌کند که فریب استکبار و دست‌های چدنی را زیر دستکش‌های مخملی شیطان بزرگ نخواهد خورد و جوانان انقلابی ایران‌زمین، راهی را که پدرانشان سال‌ها پیش بااقتدار آغاز کرده، باقوت و قدرتی بیشتر ادامه خواهند داد و در این راه، استوارتر از گذشته ضمن حمایت از ملت‌های مظلوم جهان، مبارزه با استکبار و ظلم را سرلوحه حرکت خروشان خویش قرار خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار