دعوت فرماندار مهریز از مردم:

حضور مردم مهریز در راهپیمایی ۱۳ آبان اعلام انزجار از خباثت صهیونیست‌ها است

فرماندار مهریز با دعوت از مردم این شهرستان برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: حضور مردم مهریز در راهپیمایی این روز مهم به معنای اعلام انزجار از خباثت صهیونیست‌ها و جنایات آن‌ها در غزه است.
کد خبر: ۹۵۵۱۲۱۸
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، محمد دهقان بنادکی با گرامیداشت روز ۱۳ آبان که در تقویم کشورمان به نام روز استکبارستیزی تعیین و نامگذاری شده است، اظهار داشت: استکبار جهانی در طول تاریخ جنایات بسیاری را علیه مردم جهان به ویژه مسلمانان مرتکب شده بنابراین بزرگداشت ۱۳ آبان و شرکت در راهپیمایی این روز، آگاهی و نفرت مردم از این جنایات و خباثت‌ها را به نمایش می‌گذارد.

وی عنوان کرد: استکبار جهانی همواره سیاست‌های جنگ طلبانه را در دنیا دنبال کرده و این سیاست کثیف در مورد مسلمین به ویژه در منطقه خاورمیانه بسیار ددمنشانه دنبال شده است.

دهقان بنادکی ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها با همکاری استکبار جهانی در نوار غزه و سکوت مجامع جهانی در این زمینه بیان کرد: مردم ایران اسلامی به ویژه مردم شهرستان مهریز هرگز در برابر جنایات ضدبشری استکبار جهانی و صهیونیست‌ها سکوت نمی‌کنند و خشم و انزجار خود از این رفتار‌های غیرانسانی را در راهپیمایی ۱۳ آبان فریاد خواهند زد.

فرماندار مهریز از اقشار مختلف مردم شهرستان مهریز به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برای شرکت در راهپیمایی روز ۱۳ آبان دعوت کرد و گفت: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی به دنیا نشان خواهد داد که مردم مظلوم غزه تنها نیستند و مسلمانان و آزادیخواهان جهان در گوشه گوشه ایران اسلامی در کنار آن‌ها خواهند بود.

گفتنی است؛ راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان مهریز، ساعت ۹ صبح از حسینیه شهدای گمنام آغاز می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار