سخنرانی دستیار رئیس جمهور در کنگره شهدای دانشگاه آزاد

بیست و یکمین کنگره آسمانی عروج پانزدهم و شانزدهم آبان ماه برگزار می شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد اعلام کرد: بیست و یکمین کنگره آسمانی عروج پانزدهم و شانزدهم آبان ماه در مسجد حضرت آیت الله شهید صدوقی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۱۶۷
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سید محمد موسوی گفت: با توجه به اتفاقات اخیر در فلسطین و ظلم شدید بر مردم مظلوم غزه و بمباران‌های ناجوانمردانه، موضوع این کنگره در شب اول، گرامیداشت شهدای غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

وی ادامه داد: سخنران شب اول کنگره، حجت الاسلام مجتبی عرب استاد حوزه و دانشگاه می‌باشد و سید علی حسینی و سید علی کاظمی‌نسب به مداحی و ذکر مصیبت می‌پردازند.

موسوی ابراز داشت: شب دوم کنگره گرامیداشت شهید محمدحسین محمدخانی از شهیدان دانشگاه آزاد می‌باشد. در این شب سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت و از دوستان این شهید بزرگوار، به یادآوری خاطرات ایشان می‌پردازد. همچنین کربلایی محسن محمدی‌پناه ذکر مصیبت خواهد کرد.

وی در پایان اظهار کرد: از تمام مردم متدین و شهید پرور دارالعباده دعوت می‌شود تا با شرکت در این مراسم بار دیگر با آرمان‌های شهدا و امام راحل (ره) تجدید بیعت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار