فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

۱۳ آبان امسال نقش برجسته جوانان را به جهانیان ثابت خواهد کرد

فرمانده سپاه کربلا گفت:۱۳ آبان امسال می‌تواند نقش بسیار برجسته‌ای داشته باشد برای اینکه به جهانیان ثابت کند این جوانان همیشه پای این انقلاب هستند و خواهند بود و آینده از آن جوانان است.
کد خبر: ۹۵۵۱۱۰۰
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶

جوانان در۱۳ آبان امسال به جهانیان ثابت خواهند کرد که پای انقلاب هستند

خبرگزاری بسیج ، سردار  سیاوش مسلمی امروز در حاشیه مجمع عالی اندیشه ورز بسیج دانش آموزی و انتخابات مجامع علوی و فاطمی استان مازندران که با حضور خواهر شهید «محمدحسین فهمیده» در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد،در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری با بیان این مطلب مجمع بسیج دانش آموزی، دانش آموزان را برای نقش آفرینی در آینده نظام و نظام حکمرانی اسلامی آماده می‌کند، گفت: امروز برای همه جوامع و بویژه برای مجامع اروپایی کاملا ثابت شده است که جوانان نقش تعیین کننده‌ای در آینده هر فکر و اندیشه و مکتبی دارند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه مصادیق فراوانی از نقش بارز جوانان در مکتب اسلام در دهه‌های مختلف داریم که جایگاه و نقش بسیار برجسته‌ای داشتند، افزود: در دهه اول انقلاب امثال شهید فهمیده ثابت کردند که می‌توانند تأثیرگذاری بسیار زیادی را داشته باشند.

سردار مسلمی در ادامه با با بیان اینکه در هر ادواری از انقلاب نقش جوانان  به صورت برجسته دیده شده است، اضافه کرد: در دهه جدید شهید حججی را به عنوان نسل جوان دیدیم که نقشش را در جامعه و برانگیختگی و فضایی که بوجود آورد کاملا شاهد بودیم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امروز جوانان با حضور خود در میادین، مراسمات و برنامه‌ها می‌توانند پیام بسیار بزرگی را به دشمنان بدهند که این نظام جایگاه مردمی دارد، تاکید کرد: ۱۳ آبان امسال می‌تواند نقش بسیار برجسته‌ای داشته باشد برای اینکه به جهانیان ثابت کند این جوانان همیشه پای این انقلاب هستند و خواهند بود و آینده از آن جوانان است.

سردار مسلمی  ابزار امیدواری کرد که به برکت جوانان بتوانیم کشوری را درست کنیم که پرچمش به دست امام زمان (عج) قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار