خبرهای داغ:
با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار شد:

مراسم گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در سروستان

مراسم گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس با مدیران، معلمان و فرهنگیان شهرستان سروستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۰۴۹
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس با مدیران، معلمان و فرهنگیان شهرستان سروستان برگزار شد

دکتر خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان فارس و ۲۲۳ شهید سرافراز و ۱۱ شهید فرهنگی و ۳۲ شهید دانش آموز شهرستان سروستان، اظهار داشت: یکی از راههای تحقق مدرسه محوری محول کردن مسئولیتهای ها به دانش آموزان و ایفای نقش به آنهاست اگر مدرسه محوری را خوب اجرایی کنیم موفق به هویت سازی و اجرای سند تحول شده ایم.
وی گفت: تا پای جان از شأن و منزلت معلمان دفاع می کنم لذا سایر دستگاه‌ها باید وظایف خود را در قبال فرهنگیان انجام دهند.
عسکری با تشریح دهه شهدای دانش آموز عنوان کرد:تشکل های دانش آموزی خصوصا بسیج دانش آموزی ظرفیت هایی هستند که به ظهور و بروز استعداد دانش آموزان کمک می کنند و بسیج و سپاه همیشه در کنار آموزش و پرورش هستند.
وی ادامه داد: مدارس با برپایی یادواره شهدا در این دهه یاد و خاطره شهدای دانش آموز را گرامی بدارند.

امام جمعه سروستان نیز در این دیدار گفت: در دنیا همواره دو جبهه بیشتر وجود ندارد جبهه حق و جبهه باطل لذا از آنجا که به شهادت همه دنیا کشور اسرائیل باطل است پس کشور مقابلش که جمهوری اسلامی ایران است حق است.

فرماندار سروستان هم در این دیدار تصریح کرد: چنان که رهبر معظم انقلاب فرموده اند همه ما زیر بار منت معلمان هستیم لذا این باعث افتخار معلمان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار