خبرهای داغ:
امام جمعه گرمسار تاکید کرد

ضرورت پرورش نوجوانان انقلابی در مدارس/مربیان پرورشی جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهند

امام جمعه گرمسار با تاکید بر ضرورت پرورش نوجوانان انقلابی در مدارس گفت: مربیان پرورشی جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهند.
کد خبر: ۹۵۵۱۰۱۷
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی در دیدار با فرمانده و شورای حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی اظهر داشت: تعلیم و تربیت همواره در کنار یکدیگر قرار گرفته و این امر به ضرورت تربیت فرزندان در محیط مدرسه تاکید دارد.
وی با تاکید بر لزوم پرورش نوجوانان در تراز انقلاب خاطر نشان کرد: نوجوانان بخش عمده و مهمی از زندگی خود را در محیط مدرسه و فعالیت های مربوط به مدرسه سپری می کنند بنا براین پرورش نوجوانان انقلابی در مدارس یک امر بدیهی و ضروری است.
امام جمعه گرمسار گفت: مربیان پرورشی باید جهاد تبیین را در دستور کار خود قرار دهند و نسل جدید را آماده پذیرش ورود به صحنه های مهم انقلابی کنند.
به گزارش خبرنگار بسیج، در ادامه این دیدار سرهنگ جلیل صبوری به بیان مشروح برنامه های بسیج دانش آموزی در این هفته پرداخت و اعضای حاضر در حوزه تعلم و تربیت دانش آموزان با امام جمعه به تبادل نظر پرداختند.
گفتنی است: جمعی از فرهنگیان ، دانش آموزان بسیجی واحد بسیج دانش آموزی انقلاب سلامی ، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه گرمسار ، فرمانده واحد و سرپرست آموزش و پرورش گرمسار نیز در این دیدار حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار