خبرهای داغ:

آیین نواختن زنگ پدافند غیرعامل و زنگ ایثار و از خودگذشتگی در کارون

صبح امروز آیین نواختن زنگ پدافند غیرعامل و زنگ ایثار و از خودگذشتگی به مناسبت آغاز هفته نکوداشت پدافند غیرعامل و شروع هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۷۷۲
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، صبح امروز آیین نواختن زنگ پدافند غیرعامل و زنگ ایثار و از خودگذشتگی به مناسبت آغاز هفته نکوداشت پدافند غیرعامل و شروع هفته بسیج دانش آموزی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون،معاون فرماندار، امام جمعه موقت، رییس اداره آموزش و پرورش، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی و دیگر مسئولین در مدرسه صداقت شهرستان کارون برگزار شد.

سرهنگ احمد حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون گفت: ما هر روز باید آمادگی کامل در برابر حوادث طبیعی و غیرطبیعی را داشته باشیم.

وی افزود: خنثی کردن و ممانعت از دستیابی دشمن به اهدافش مستلزم ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان است که با تمرین، آمادگی و فرهنگ سازی، نهادینه کردن پدافند غیر عامل امکان پذیر است.

وی در ادامه با بیان اینکه ۸ آبان مقارن با شهادت محمدحسین فهمیده است که روز بسیج دانش‌آموزی نام دارد و ۱۳ آبان هم روز مبارزه با استکبار جهانی است اظهارکرد:مقاومت و ازخودگذشتگی دوران دفاع مقدس در طول تاریخ بی سابقه بوده و شهیدانی نظیر شهید فهمیده با احساس مسوولیت در قبال استقلال و آزادی کشور جان خود را فدا کردند.

گفتنی است این برنامه همراه با آموزش دانش آموزان در زمان بحران همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار