استاندار مرکزی

رسانه‌ها به مشارکت حداکثری در انتخابات کمک کنند

استاندار مرکزی گفت: رسانه‌های در نظر داشته باشند که ضمن تقویت مشارکت، معیارهای انتخاب اصلح را هم اطلاع‌رسانی داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۵۰۷۷۱
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی پیش ظهر امروز در نشست قرارگاه رسانه‌ای انتخابات استان مرکزی، با تاکید بر لزوم تقویت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: تقویت مشارکت در انتخابات فرآیندی نیست که یک شبه محقق شود.

وی با تاکید بر اینکه بستر لازم بایستی برای تقویت مشارکت مردم صورت بگیرد، افزود: مشارکت مردم در انتخابات نیازمند کارهای متعددی است که منجر به الزام مردم به تبعیت از قانون و حکمرانی می‌شود.

استاندار مرکزی با اشاره به نقش رسانه‌های در انتخابات، تصریح کرد: رسانه‌ها تنها موظف به تشویق مردم برای مشارکت در انتخابات نیستند بلکه اقداماتی را که موجب افزایش مشارکت می‌شود را می‌توانند تقویت و منعکس دهند.

مخلص‌الائمه حضور حداکثری مردم در پای صندوق را راهکاری در خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان دانست و گفت: گرچه هر رویدادی تا زمان برگزاری انتخابات در مشارکت تاثیرگذار است، ولی باید رسانه‌های در نظر داشته باشند که ضمن تقویت مشارکت، معیارهای انتخاب اصلح را هم اطلاع‌رسانی داشته باشند.

وی افزود: مردم باید بدانند که با این معیارها بسیاری از مشکلات حل می‌شود؛ چنانچه نمایندگان انتخابی معیارها و ویژگی‌ها را داشته باشند می‌توانند به رفع مشکلات کمک کنند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: رسانه‌ها برای جلوگیری از ایجاد چندقطبی و دو قطبی در جامعه تلاش کنند؛ تا حد امکان تلاش شود تا موج تخریب در جامعه شکل نگیرد؛ حضور صادقانه کاندیداها در میدان انتخابات سبب انتخاب درست مردم می‌شود.

مخلص‌الائمه با تاکید بر ایجاد فضای انتخاباتی در جامعه گفت: زودتر فضای انتخاباتی در جامعه ایجاد شود و از روش‌های جدید و نشست‌های گفت‌و گو محور(دانشگاه‌ها، مدارس و...) برای شور انتخابات در سطح جامعه استفاده گردد. به دست آوردن اعتماد عمومی نسبت به گذشته سخت‌تر شده و برای مشارکت بالا باید آن را از ریشه یعنی رقابت و امنیت تقویت کرد.

وی خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به ایام انتخابات باید هوشیار بود چرا که خیلی از جریان‌های معاند درصدد هستند تا حضور حداکثری را شاهد نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار