همزمان با هفته بسیج دانش آموزی:

یادواره شهدای دانش آموز و شهدای غزه در روستای قندرقالو زنجان برگزار شد

زنجان _ همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان یادواره شهدای دانش آموز و شهدای غزه در روستای قندرقالو این استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۷۴۷
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ همزمان با هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهدای دانش آموز و شهدای غزه با حضور دانش آموزان و والدین، مدیران و معلمان مدارس و مسئولان در مسجد حضرت ابوالفضل روستای قندرقالو در دهستان قره پشتلوی پایین زنجان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ غورقانلو، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان هدف از برگزاری این یادواره‌ها را گرامیداشت یاد و نام شهدای دانش آموز و یادبود شهدای مظلوم غزه عنوان کرد و گفت:انتقال پیام شهدا به نسل جدید و تجدید میثاق با شهدا از دیگر اهداف این یادواره می‌باشد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد حسین فهمیده شجاعت، بصیرت و عمل این شهید والامقام را در جهت دفاع از انقلاب و میهن ارزشمند دانست و تصریح کرد:با توجه به منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» هرچه امروز کشور ما دارد و هر چه در آینده بدست بیاورد به برکت خون این جوانان شهید است و پیروزی انقلاب و پیشرفت‌های کشور و همچنین گذر از پیچ‌های تاریخی و... حاصل رشادت و ایثارگری‌های شهدا است.

غورقانلو در پایان اقدامات تجاوزکارانه و غیر انسانی رژیم غاصب اسرائیل و بمباران مناطق غیرنظامی غزه و کشتار مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست نسبت به وظیفه قانونی و انسانی خود در جهت جلوگیری از قتل و غارت و نسل کشی در غزه و فلسطین اقدام کنند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با توجه به برگزاری مسابقه روزنامه دیواری، انشانویسی، دلنوشته، نقاشی، سرودن شعر، اجرای سرود و... در خصوص شهدای دانش آموز و شهدای غزه در بین دانش آموزان از برگزیدگان این مسابقات نیز تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار