مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی مطرح کرد

حضور هنرمندان استان مرکزی در اردوی «راهیان پیشرفت»/ زبان هنر؛ راهگشای میدان جهاد تبیین

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی گفت: اردوی راهیان پیشرفت مسئولین کانون‌های بسیج هنرمندان با هدف تقویت روحیه خودباوری و اتکا به توان داخل و امیدآفرینی در جامعه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۵۹۷
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

علی امیری مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برگزاری نخستین اردوی «راهیان پیشرفت» هنرمندان استان مرکزی در سال جاری گفت: این برنامه با هدف تقویت روحیه خودباوری و اتکا به توان داخل و امیدآفرینی در جامعه، با حضور جمعی از مدیران کانون‌ها، مسئولین انجمن‌ها و هنرمندان شاخص استان گزار شد.

وی با تاکید بر اینکه زبان هنر بیش از هر بیان دیگری راهگشای میدان جهاد تبیین است، افزود: زبان هنر بهترین روشی است که می‌توان دستاوردهای انقلاب را به شیوه‌ای بیان کند که مخاطب بتواند با زوایای مختلف و ظریف آن آشنا شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی تصریح کرد: در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، هنرمندان با ابزار هنر می‌توانند مبلغ اسلام، انقلاب و نظام اسلامی و خنثی‌کننده توطئه دشمن باشند.

امیری خاطرنشان کرد: هنرمندان بسیجی در قالب اردوی راهیان پیشرفت در بازدیدی که از ماشین‌سازی اراک و پتروشیمی شازند داشتند، در جریان پیشرفت‌های این صنایع که با دانش بومی در حال فعالیت و ارز آوری برای کشور هستند، قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار