فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهارباغ:

دانش آموزان تجلی‌بخش فرداهای روشن این مرزوبوم هستند

سرهنگ پاسدار حسین حسینیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ(استان البرز) به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی پیامی منتشر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۰۴۹۸
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، متن پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ(استان البرز) به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هشتم آبان ماه، سالروز شهادت محمدحسین فهمیده نوجوان ۱۳ ساله‌ای است که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید و فداکاری بزرگ او در تاریخ پر شکوه سرافرازی‌های ایران ثبت شد و جاودانه ماند. اکنون هر نوجوان ایرانی، محمدحسین فهمیده را جاودانه‌ای می‌داند که سبب افتخار هر ایرانی است.

ما ضمن زنده نگاه‌داشتن نام و یاد نامداران شهید به‌ویژه دانش آموزانِ دلاوری که از قله‌های دفاع مقدس هستند، بر خود فرض می‌دانیم که شانه‌به‌شانه‌ی نسل متهور، خردمند و ممتازمان، حرکت کنیم؛ بی‌گمان ایرانی یکپارچه، مستقل، قانونمند پیش رویمان است. بی‌شک دانش آموزان تجلی‌بخش فرداهای روشن این مرزوبوم هستند و با بسیج امکانات و بهره‌گیری از توانایی‌ها، اراده‌ها را به منصه ظهور می‌رسانند؛ شور و شعور و اراده‌ی دانش آموزان که در قالب بسیج دانش‌آموزی متبلور می‌شود، زلال و ناب است.

فرهنگ مردم‌مداری، دفاع از وطن، حفظ و پاسداری از همه ارزش‌های والای انسانی و اخلاقی می‌تواند از ثمرات بسیج دانش‌آموزی باشد؛ این نوجوانان تبدیل به الگوهای ملی و بین‌المللی می‌شوند؛ با قابلیت و خلاق.

انسجام بین علم و عمل را از همین سنین می‌توان در بسیج دانش‌آموزی، به نظاره نشست؛ ایجاد و حفظ روحیه همیاری، سلحشوری، دفاع از آب‌وخاک، مسئولیت‌پذیری، بالا بردن بنیه علمی دانش آموزان و حرکت عمیق و مداوم برای دستیابی به قله‌های عظمت و افتخار، در همین نهادهای دانش‌آموزی تقویت و تکثیر می‌شود.

سرهنگ پاسدار حسین حسنیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار