معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان:

مهم‌ترین هدف جشنواره «اسوه» کشف استعدادها و معرفی الگوهای موفق است

زنجان_معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت:مهم‌ترین هدف جشنواره «اسوه» کشف استعدادها و معرفی الگوهای موفق است.
کد خبر: ۹۵۵۰۴۲۰
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

مهم‌ترین هدف جشنواره «اسوه» کشف استعدادها و معرفی الگوهای موفق است

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ ظهر امروز (۹آبان ماه) آیین افتتاح پنجمین دوره نمایشگاه استانی اسوه در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان با حضور سرهنگ سهندی، معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزیده شهرستان‌ها برگزار شد.

سرهنگ سهندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان در حاشیه نمایشگاه طرح اسوه در شهرستان زنجان اظهار داشت:پنجمین دوره نمایشگاه استانی اسوه با حضور پایگاه‌ها برگزیده از امروز۹آبان ماه آغاز و تا ۱۱ آبان ماه در محل حسینیه عاشقان ثارالله زنجان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۲۳ پایگاه برگزیده از شهرستان‌ها حضور دارند، عنوان کرد:این پایگاه‌ها ابتدا در مرحله شهرستانی مورد ارزیابی قرار گرفته و نفرات برگزیده به مرحله استانی راه یافته و از این تعداد شرکت کنندگان پس از ارزیابی ۳ پایگاه برگزیده وارد مرحله کشوری می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه این نمایشگاه حاصل عملکرد پایگاه‌ها طی یکسال گذشته است، گفت:بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

وی مهم‌ترین هدف جشنواره «اسوه» را معرفی الگو‌های موفق به سایر پایگاه‌ها دانست و گفت:استفاده از تجربیات گذشته برای جوانان و نوجوانان در سطح پایگاه‌ها و آشنایی با نقاط قوت در اقدامات بسیج از رویکرد‌های جشنواره اسوه می‌باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان خاطر نشان کرد:در پایگاه‌های مقاومت گروه‌های نقش آفرین وجود دارد و آنچه امروز به عنوان عملکرد پایگاه‌ها ارائه شده است در واقع عملکرد گروه‌های نقش آفرین است که بر پای سند اعتلای ده ساله بسیج در محلات مختلف استان زنجان با محوریت تشکیل محله اسلامی فعالیت دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار