جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره):

پیشرفت های خیره کننده ای به دست نوجوانان برای انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد

جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) گفت: هنوز هم درگیر جنگ هستیم ، اما از مرزی دیگر با سلاحی دیگر و هدف دشمن اعتماد به نفس، باورها و اعتقادات ماست و ما به استعداد و پتاسیل تک تک شما نوجوانان بسیجی ایمان داریم که پیشرفت های خیره کننده ای به دست شما برای انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۹۵۵۰۳۰۷
|
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹

سروان پایخوان با تبریک آغاز هفته بسیج دانش آموزی و سالگرد شهادت «حسین فهمیده»، در سخنانی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران؛ بی شک بزرگترین واقعه اجتماعی و سیاسی در مسیر تحقق تمدن نوین ایران اسلامی است. روز دانش‌آموز و سالروز شهادت شهید حسین فهمیده از مهم‌ترین مناسبت‌ها در تقویم سال تحصیلی محسوب می‌شود و امام راحل نیز در وصف این نوجوان دانش آموز فرمودند: رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ تر است با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید.

هنوز هم درگیر جنگ هستیم ، اما از مرزی دیگر با سلاحی دیگر و هدف دشمن اعتماد به نفس، باورها و اعتقادات شماست و ما به استعداد و پتاسیل تک تک شما نوجوانان بسیجی ایمان داریم که پیشرفت های خیره کننده ای به دست شما برای انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد.

اینجانب ضمن گرامیداشت هشتم آبان سالروز شهادت محمدحسین فهمیده، روز نوجوان و بسیج دانش آموزی را به همه ی دانش آموزان عزیز شهرستان ری تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی و سعادت این جهادگران عرصه علم و دانش را در سنگر تعلیم و تربیت خواهان و خواستارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار