امام‌ جمعه خمین

نژادپرستی سیاست رژیم صهیونیستی است

امام‌ جمعه خمین گفت: صهیونیست‌ها در تلاش هستند با یک نژادپرستی شیطانی، غیر از خودشان را محو کنند.
کد خبر: ۹۵۵۰۲۸۴
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛ حجت‌الاسلام سیدقاسم میرصادقی، امام‌جمعه خمین همزمان با آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی(8 آبان ماه)، در مراسم نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در دبیرستان حاج مصطفی خمینی گفت: همان‌طور که ادعیه اسلامی آمده است، ما از خدای متعال می‌خواهیم که ما را از تاریکی‌های وهم خارج سازد و به نور فهم به ما کرامت بخشد، دنیای امروز هم گرفتار همین دوگانه وهم و فهم است، در اوقاتی از تاریخ این تقابل شدید و در مقاطعی دیگر این ستیز بین وهم و فهم فروکش می‌کند.

وی افزود: صهیونیسم جهانی با همین وهم و خیال حاکم بر بشر، به امور شیطانی وارد می‌شود که سرانجام اقدامات آنها به محو انسانیت منتهی می‌شود، در مقابل این تفکر، اندیشه انبیا و اولیای الهی قرار دارد که هدف ایشان این بوده که مردم را از وهم خارج کرده و به وادی عقل که هویت‌بخش انسان است وارد نمایند.

امام‌ جمعه خمین تصریح کرد: اگر به قرآن نظر کنیم، خواهیم دید که انسان بر اساس ولایت شناخته می‌شود، اگر ولی او خداوند متعال شد، به‌واسطه نور عقل و فهم به ولایت الهی رهنمون می‌شود و اگر ولایت شیطان را پذیرفت، پس انسان در امورات مادی که اوج رذایل است فرو می‌رود، آنچه امروز درصحنه‌های دردمنشانه‌ی فلسطین مشاهده می‌شود، نتیجه پذیرفتن ولایت شیطان است که صهیونیست‌ها در تلاش هستند با یک نژادپرستی شیطانی، غیر از خودشان را محو کنند.

حجت‌الاسلام میرصادقی ادامه داد: اگر به تولیدات سینمای با رویکرد آخرالزمانی آن‌ها نگاه کنیم خواهیم دید که صهیونیست‌ها همه‌ی بشر را غیر از خودشان به شکل موجوداتی مزاحم که باید از بین بروند، نمایش می‌دهند.

وی افزود: انقلاب اسلامی صحنه‌ای برای قوت گرفتن جنبه نورانی ولایت الهی بر ولایت شیطان است، اگر می‌بینید نوجوانانی مانند شهید محمدحسین فهمیده در آن سن پایین به چنان درجه‌ای از درایت می‌رسد که در راه خدا همه‌ی وجود خودش را هدیه کند، برای این است که ولایت الهی را پذیرفته‌ است، البته شهر ما شهیدان شاخص دیگری مانند شهید سیدمرتضی آوینی هم دارد، چراکه بر اساس برخی نقل‌ها قبل از انقلاب چند سالی به دلایل شغل پدرش در خمین تحصیل می‌کرده است.

گفتنی است تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده و قرائت بیانیه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار