خبرهای داغ:
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین؛

تعداد آسیب دیدگان ناشی از مسمومیت با الکل در قزوین به ۱۹ نفر رسید

تعداد آسیب دیدگان ناشی از مسمومیت با الکل در قزوین به ۱۹ نفر رسید
به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، تعداد آسیب دیدگان به علت مسمومیت با الکل که به یکی از مراکز درمانی قزوین مراجعه کردند به ۱۹ نفر رسید.
کد خبر: ۹۵۴۹۹۹۶
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

 

قزوین_به گزارش بسیج،محمدحسن ارداقیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفتگو با بسیج در شرح این خبر بیان کرد: جمعه شب ۵ آبان ۱۰ نفر با علائم مسمومیت با الکل به یکی از مراکز درمانی مراجعه می کنند و تا ظهر شنبه این آمار به ۱۴ نفر و تا عصر همان روز به ۱۷ نفر می رسد.

 وی گفت: ۲ مسموم دیگر نیز امروز صبح با همان علائم به مراکز درمانی مراجعه می کنند و تا این لحظه جمعا ۱۹ نفر به خاطر مسمومیت با الکل به بیمارستان مراجعه کرده اند که از این تعداد ۲ نفر فوت شده و ۶ نفر با بهبودی نسبی مرخص شده اند. همچنین یک مسموم بد حال هم در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان است.

ارداقیان عنوان کرد: در حال حاضر ۱۱ مسموم با الکل در مرکز درمانی بستری هستند. ظاهرا همه این ۱۹ نفر در یک مکان دچار مسمومیت شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در پایان با اشاره به آسیب های جدی الکل به سلامت انسان گفت: متاسفانه مصرف مشروبات الکلی دست ساز که حاوی مواد سمی است باعث مسمومیت شدید، آسیب جدی به اندام های حیاتی مثل چشم، کلیه و کبد و گاهی مرگ می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار