دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام حسن مجتبی (ع)

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۴۹۹۰۰
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، جابری انصاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در این دیدار بر لزوم هماهنگی بین سازمان بسیج رسانه استان البرز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جهت رشد و ارتقاء سطح فرهنگی و رسانه‌ای استان با انجام عملیات مشترک رسانه‌ای تاکید کرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: با توجه به اهمیت رسانه در دنیای امروز باید گفت که حتی زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی و همچنین جو روانی و امنیتی کشور نیز مستلزم هدایت و حمایت رسانه‌ها است.
وی همچنین ضمن حمایت قاطع از جشنواره ارزشمند رسانه‌ای ابوذر سازمان بسیج رسانه، حمایت کامل خود را از این جشنواره در تمامی ابعاد اعلام کرد.
جابری انصاری در پایان خاطر نشان کرد: ما همه باید به عنوان ید واحده در راستای ارتقاء سطح فرهنگ و ارزش‌های فرهنگی و رسانه‌ای استان بکوشیم و قطعا این وحدت و یکدلی می‌تواند جامعه را بسوی تعالی و پیشرفت سوق دهد.


فریضه جهاد تبیین یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های بسیج رسانه/ لزوم حمایت دستگاه‌های و نهاد فرهنگی از خبرنگاران

ابراهیم نوروزی فر مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز، در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اظهار داشت: امروز فریضه جهاد تبیین یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، در تعامل با هم در تحقق این فرآیند گام خواهیم برداشت و پرچم دار این جهاد خواهیم بود.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به وضع معیشتی خبرنگاران، اظهارداشت: خبرنگاران از حداقل امکانات برخوردار هستند و لازم است با برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی حمایت‌هایی در این زمینه صورت پذیرد.
نوروزی فر افزود: سازمان بسیج رسانه فارغ از جناح بندی‌های سیاسی، همواره بدنبال جذب و حمایت اصحاب رسانه جهت تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی و تربیت خبرنگار انقلابی همچنین حرفه‌ای عمل کردن بمنظور حفظ و صیانت از انقلاب و آرمان‌های انقلاب همچنین حرکت در راستای منویات امامین انقلاب اسلامی بوده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: سازمان بسیج رسانه البرز در راستای پیشبرد اهداف و ماموریت‌های خود در خدمت رسانی به جامعه رسانه‌ای استان با تمام انجمن‌ها و نهاد‌های فرهنگی و رسانه‌ای استان همکاری لازم را خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار