بیانیه مشترک نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران درباره حواشی جشن نظام پزشکی آمل

نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان مازندران درخصوص حواشی جشن نظام پزشکی درشهرستان هزارسنگر آمل بیانیه مشترک صادر کردند.
کد خبر: ۹۵۴۹۵۹۳
|
۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان مازندران درخصوص حواشی جشن نظام پزشکی درشهرستان هزارسنگر آمل بیانیه مشترکم صادر کردند. متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

حجاب از احکام ضروری اسلام است و ریشه در آیات نورانی قرآن دارد. مخالفت عامدانه و با انگیزه تخریبی، تقابل با اسلام و قرآن به شمار می‌آید و مورد پذیرش جامعه دینی نخواهد بود؛ از سویی دیگر پدیده موهن کشف حجاب در کشور عزیزمان ایران یک حرکت استبدادی و قلدر مآبانه علیه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و ایرانی و تمدنی کشور بوده و هست. استعمارگران از نقش عنصر زن که رکن اصلی جامعه اسلامی و پایه هویت بخش خانواده ایرانی است به خوبی آگاه بوده و برای تخریب نسل و استحاله فرهنگ متعالی ایرانی اسلامی به این رکن شریف تمرکز کرده و با استخدام عناصر بی هویت و منحرف به مقابله آن می‌پردازند. حفاظت و حراست از عفاف و حجاب اسلامی رسالت بزرگی است که بر عهده متولیان و مدیران حکومت اسلامی است.

اما آن روز که به رقص علنی در یکی از مراکز درمانی شهرستان آمل بی توجهی شد و به رگ غیرت کسی برنخورد بسیار طبیعی بود که در جشن نظام پزشکی نوبت کشف حجاب دیگری باشد تا تمرکز مردم صرف مسائل حاشیه‌ای شود و برای برخی افراد عادت شده است که زنان را ابزار کنند تا به اسم حقوق زن و آزادی او به سیاه نمایی ناکارآمدی‌های خود ادامه دهند.

حال که قدرت برنامه ریزی مدیریت و پیشبرد اصول و اهداف اسلام و انقلاب را ندارید لازم نیست به بهانه جشن و برای خوش رقصی با اغفال جامعه پزشکی وسلامت آبروی جامعه پزشکی و درمانی متدین و آبرومند را در هزارسنگر آمل که همه همدیگر را می‌شناسند لکه‌دار نمایید، دریغ و درد آنجا کمرشکن و استخوان سوز است که مسئولان شهرستانی خصوصا متولیان حوزه سلامت نیز مشغول دست زدن وتشویق این پزشک گستاخ بوده اند.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی مازندران و سازمان بسیج جامعه‌پزشکی استان مازندران ضمن محکوم نمودن کشف حجاب یکی ازپزشکان در مراسم نظام پزشکی آمل اعلام می‌دارد برخورد با پزشک قانون شکن و کشف حجاب کرده را فقط پاک کردن صورت مسئله دانسته و برخورد بازدارنده با عوامل دولتی و خصوصی وابسته را انتظار دارد.

باردیگر این حرکت شنیع کشف حجاب در جشن نظام پزشکی و این شوی شوم سناریویی برنامه ریزی شده را در صدد حساسیت زدایی از غیرت مردان و حیای زنان و جامعه پزشکی وسلامت می‌دانیم از مسئولان محترم استانی خواستاربرخوردقانونی با متخلفان می‌باشیم، این استان سراسر شیعه است، اما بانیان بدانند برداشتن حجاب خوابی تعبیر نشدنی است فقط عرض خود می‌برید و زحمت ما می‌دارید.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران
سازمان بسیج جامعه پزشکی استان مازندران

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار