سیره امام حسن‌عسگری (ع) تجلی فضایل اخلاقی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل دوران امامت امام حسن عسگری (ع) را زمینه ساز ورود شیعیان به عصر غیبت امام مهدی (عج) عنوان کرد و گفت: سیره امام حسن عسگری (ع) تجلی فضایل اخلاقی در جامعه است.
کد خبر: ۹۵۴۹۰۱۳
|
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

سیره امام حسن‌عسگری (ع) تجلی فضایل اخلاقی است

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفتگو با خبرگزاری بسیج از اردبیل، به تبیین ویژگی های دوران امامت امام حسن عسگری(ع) پرداخت و گفت: سیره امام حسن عسگری (ع) تجلی فضایل اخلاقی در جامعه است.

وی با بیان اینکه تقویت و توجیه سیاسی عناصر مهم شیعه از اقدامات اساسی امام حسن عسگری (ع) بود گفت: حیات سیاسی و اجتماعی امام حسن عسگری (ع) به علت شرایط خاص سیاسی و خفقان حکومت عباسی، نقطه عطفی در تاریخ شیعه محسوب می‌شود، زیرا ایشان در چنین شرایطی زمینه ورود شیعیان به دوران غیبت امام معصوم(ع) را فراهم ساخته و جامعه اسلامی را برای زندگی در فضای مهدوی آماده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تقویت و توجیه سیاسی عناصر مهم شیعه را از مهم‌ترین تلاش‌های علمی و فرهنگی امام حسن‌عسگری (ع) عنوان کرد و گفت: ایجاد شبکه ارتباطی با شیعیان، فعالیت‌های سرّی سیاسی، حمایت و پشتیبانی مالی از شیعیان، تقویت و توجیه سیاسی عناصر مهمّ شیعه و آماده‌سازی شیعیان برای دوران غیبت از برکات دوران امامت حضرت امام حسن عسگری (ع) است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار