بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس

سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در حمایت از مردم مظلوم غزه و در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس بیانیه صادر کرد .
کد خبر: ۹۵۴۸۵۵۱
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در حمایت از مردم مظلوم غزه و در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس بیانیه صادر کرد .

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

امروز روز عزای انسانیت و روز گریستن بر معصومیت کودکانی است که در برابر چشمان جهانیان ،مظلومانه پرپر می شوند. به کدامین گناه این کودکان مظلوم و بی دفاع کشته می شوند وچرا رژیم منحوس صهیونیستی بی محابا اینچنین کودک کشی می‌کند و سازمان حقوق بشر کجاست ؟

«آحاد هنرمندان استان و بویژه جامعه هنرمندان بسیجی » در کنار تمام آزادیخواهان جهان و وجدانهای بیدار ، خواستار توقف جنگ و خشونت و محکومیت رژیم کودک کش اسرائیل هستند،رژیم منحوسی که با حمایت آمریکای جنایتکار ،مسبب جنایت علنی ،بی رحمانه و بی شرمانه است و با این قتل عام فجیع ، هویت کودک کشی و اشغالگری خود را بر جهانیان آشکارتر نمود.

کودک کشی، حمله به زنان و کودکان بی دفاع و تخریب و بمباران«بیمارستان المعمدانی»،علاوه بر آشکار نمودن خوی پلید حیوانی این رژیم کودک کش ،نقض تمام تعهدات بین المللی در مجامع حقوقی و سازمان‌های بین المللی از جمله سازمان ملل در قبال کودکان، افراد دارای معلولیت و غیرنظامیان در زمان جنگ است.
جامعه ی هنری استان کرمانشاه ، همدلی و همبستگی خود را با مردم بی دفاع فلسطین اشغالی که ناجوانمردانه شاهد پر پر شدن کودکان و زنان و خانواده های خود هستند اعلام می‌کند و از جامعه بین الملل و وجدان‌های بیدار و افکار عمومی تمام ملت ها می خواهد هوشیارانه این جنایات فجیع بویژه بمباران بیمارستانها و کودک‌کشی ها را محکوم کنند و در قبال این فجایع ضد انسانی سکوت نکنند و سکوت هر انسان آزادی‌خواه و سکوت هر مسلمان را خیانت به اسلام بدانند.
با آرزوی پیروزی اسلام عزیز و نابودی دشمنان اسلام بویژه رژیم منحوس و کودک کش اسراییل . انشاءالله


روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه

ارسال نظرات
آخرین اخبار