معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران:

راه مقابله با تحریم‌ها اعتماد به جوانان انقلابی و متعهد است

زنجان _ معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران گفت:راه مقابله با تحریم‌ها تکیه،اعتماد و باور به جوانان انقلابی، متعهد و پرشور است.
کد خبر: ۹۵۴۸۴۱۶
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

راه مقابله با تحریم‌ها اعتماد به جوانان انقلابی و متعهد است

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ سید حسین حسینی در مراسم تجلیل از دانشجویان جدیدالورود که در سالن کتابخانه شهر هیدج برگزار شد، با اشاره به وقایع مردم غزه اظهار داشت: قتل عام خانواده‌ها و فرزندان و تکرار هولوکاست واقعی و نسل کشی رژیم کودک کش اسرائیل درد آور بوده و کجا هستد آن‌ها که دم از حقوق بشر میزنند؟ امیدوارم بزودی شاهد نابودی این رژیم کودک کش باشیم.

وی با یادآوری لزوم توجه به مهار تورم و افزایش تولید، بیان کرد: هیدج شهری مولد، خلاق با اخلاق اسلامی و پویا بوده که توجه مصمم دولت به کانون‌های مولد و تولید است.

راه مقابله با تحریم‌ها اعتماد به جوانان انقلابی و متعهد است

معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران با بیان اینکه برای ایجاد شهر مولد باید الگو برداری و تمدن سازی کنیم، افزود: نباید نگاه ما فقط به بیرون از کشور باشد، زیرا ما بیش از ۴۰ سال است که در تحریم هستیم و راه مقابله با تحریم‌ها تکیه، اعتماد و باور به جوانان انقلابی، متعهد و پرشور است.

وی عنوان کرد: ۹۸ درصد تولیدات کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است و در حال حاضر بزرگترین صادر کننده آبزیان و تولید کننده نانو حباب هستیم.

حسینی با بیان اینکه فرصت‌ها در تحریم‌ها است و امروز حتی برخی کشور‌ها از ایران الگو و امید می‌گیرند، گفت: با توجه به قدمت ۷۰۰ ساله شهر هیدج، این شهر بسیاری از شاخص‌های توسعه را دارد و می‌تواند به‌عنوان الگو مطرح شود.

وی ادامه داد: این شهر به دلیل داشتن فرهنگ غنی، وجود مراکز آموزشی از جمله حوزه علمیه هیدج که بیش از ۱۵۰سال قدمت دارد و علمای بزرگ، مراکز آموزشی، افراد فرهیخته و اثر گذار، وجود چهره‌های سیاسی، وجود ظرفیت در حوزه کشاورزی ودانش بنیان، داشتن ظرفیت‌های اقلیمی و ... بستری برای پویایی و رشد این شهر است ومی‌توان کار‌ها را در حوزه‌های مختلف پیش برد.

رئیس سازمان شیلات ایران بیان کرد: اقتصاد پویا در شهر هیدج جاری است با وجود صنعت کفش و همچنین آگاهی و ارتباط از بازار و شناخت توانمندی‌ها همراهی مردم با متولیان شهر در کمک به توسعه این شهر مشاهده می‌شود، اما به رغم این موارد به تولید در روستا‌ها کمتر پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه وجود پارک زیست فناوری در منطقه خالی است، ادامه داد: باید در حوزه کشاورزی و ایجاد مراکز دانش‌بنیان سرمایه گذاری کرد و برای پویایی و افزایش مراکز صنعتی، کشاورزی در این شهر پیش برویم و از فرصت‌های مثبت پیش آمده استفاده کنیم.

به گزارش بسیج؛ در این مراسم که به همت انجمناسلامی هیدج برگزار شده بود از نفرات برتر کنکور و راه یافتگان به مراکز آموزش عالی با اهدای یک جلد کلام الله مجید و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

راه مقابله با تحریم‌ها اعتماد به جوانان انقلابی و متعهد است

راه مقابله با تحریم‌ها اعتماد به جوانان انقلابی و متعهد استراه مقابله با تحریم‌ها اعتماد به جوانان انقلابی و متعهد است

 

ارسال نظرات