سرهنگ علی زنگنه:

ارتش در تمام مقاطع انقلاب گوش به فرمان رهبری و پشتیبان مردم است

معاون هماهنگ کننده تیپ ۲۱۶شهید مخبری گفت:امروز ارتش انقلاب اسلامی گوش به فرمان ولایت فقیه و پشتیبان مردم است.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۹۳
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

ارتش در تمام مقاطع انقلاب گوش به فرمان رهبری و پشتیبان مردم است

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، سرهنگ علی زنگنه سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه و همچنین گرامیداشت سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همگام با آزادی‌خواهان‌جهان و همصدا با مردم مظلوم فلسطین این جنایت و نسل کشی را محکوم نموده و مانند میلیون‌ها مسلمان حق طلب جهان، قلبشان برای پاسخگویی مقتدرانه می‌تپد و برای محاکمه جنایتکاران این مصیبت لحظه شماری می‌کند.


وی افزود: ۲۴ مهر ماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به حق یکی از برکات ارزشمند و از دوراندیشی خردمندانه امام راحل بود و باید یکی از بند‌های زرین کتاب ارزشمند انقلاب اسلامی در خصوص ارتش همیشه قهرمان دانست.


معاون هماهنگ کننده تیپ ۲۱۶شهید مخبری گفت:سازمانی که با تدابیر رهبری که عضو شورای انقلاب و نماینده امام (ره) در وزارت دفاع بودند در شرایطی که کشور از سوی معانددین تهدید می‌شد ماموریت پیدا می‌کند تا معارف دینی و سیاسی ارتش را حفظ کند و این ارتش به عنوان ارتش مکتبی حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.


وی افزود: وجود زمینه‌های مذهبی و اخلاقی در پیکره و بدنه ارتش موجب شد ارتش خیلی زود به انقلاب بپیوندد و به عامل مهم در تسریع پیروزی انقلاب اسلامی تبدیل شود.


سرهنگ زنگنه با اشاره به گوشه‌ای از خدمات ارتش جمهوری اسلامی گفت: با شروع جنگ تحمیلی وجود زمینه‌های مذهبی و اخلاقی در کارکنان ارتش و معنویت محوری که اصل اساسی ارتش جمهوری اسلامی ایران است تبدیل کرد که برخی از نتایج آن دفاع ۳۴ روزه از خرمشهر، پرواز ۱۴۰، انهدام اهداف راهبردی در دل خاک دشمن، جنگ نابرابر در دریا و نابودی نیروی دریایی دشمن در ۶۷ روز از آغاز جنگ تحمیلی و شرکت در عملیات‌های مختلف... بوده است.


وی ادامه داد: امروز ارتش انقلاب اسلامی گوش به فرمان ولایت فقیه، پشتیبان مردم بوده و با برخورداری از روحیه معنوی توانسته رضایت رهبری را به خود جلب کند به گونه‌ای که طبق فرمایشات رهبری ارتش جمهوری اسلامی صرف ابزارآلات، تجربه دانش فنی، بلکه نمایشگاه ارزش‌های اسلامی هست و می‌شود آن را سر دست گرفت و به ملت و جهانیان نشان داد و ارتش را با عناوین شجره طیبه، کلمه طیبه و ارتش حزب الله یاد کردند که این افتخاری بس بزرگ برای ارتشیان جان بر کف است.


معاون هماهنگ کننده تیپ ۲۱۶شهید مخبری به گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت:در گام دوم انقلاب که رهبری آن را ترسیم کردند گرایش جوانان در ارتش بستر مناسب برای تربیت و استفاده از این ظرفیت فراهم نموده است.


وی به کار‌های فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: یکی از نهاد‌های برتر قرآنی شناخته می‌شود و در ۴۵ سالگی عمر انقلاب اسلامی شاهد برگزاری مسابقات قرآنی باشکوه هستیم همچنین برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله گوهر‌های فاطمی جشنواره حدیث و همچنین تربیت برگزاری ۸۷ مسابقات قرآنی و تربیت بیش از ۳۷ هزار حافظ قرآن از کار‌های فرهنگی ارتش است.

سرهنگ زنگنه با اشاره به برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی سیاسی، فرهنگی و مذهبی گفت: برگزاری این دوره‌ها موجب ارتقای بینش، جهاد تبیین و مقابله با فتنه دشمنان شده است.


وی تاکید کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی ولایتمدار، مخلص، متعهد، متخصص، مطیع رهبری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار