خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

صدای موشک های رژیم منحوس صهیونیستی فریاد ترس و استیصال است

صدای موشک های رژیم منحوس صهیونیستی فریاد ترس و استیصال است
حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی مجیدی عنوان کرد: موشک های رژیم صهیونیستی از سر استیصال و ترس است چون توانایی عقلی و دانش و آگاهی ندارد.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۴۷
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

 

قزوین_ به گزارش بسیج، ویژه برنامه کربلای غزه در محکومیت حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی غزه با حضور سردار رفیعی آتانی، فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین و حجت‌الاسلام والمسلمین مجیدی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین حجت الاسلام شهسواری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین و مردم ولایی قزوین، به همت اداره کل اوقاف استان، در صحن مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی مجیدی بیان کرد: امروز در تاریخ ما، آنچه که فریاد رژیم منحوس صهیونیستی است؛ فریاد اقتدار، شجاعت، رادمندی و ایستادگی نیست؛ فریاد امروز رژیم صهیونیستی به مثابه آن آدم هراسناکی ست که در گوشه‌ای گیر کرده و با یک حیوان درنده و یا خطری بزرگ روبرو است و توانایی عقلی و دانش و آگاهی به او کمکی نمی‌کند غیر از فریاد از سر استیصال یا از سر ترس.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: امروز که صدای بلند موشک‌ها و بمب‌های اسرائیلی بر سر غیورمردان و زنان غزه بر زمین می‌خورد؛ صدایش بلند می‌شود و جان‌ها و روح‌های خردسالان، کودکان، نوجوانان، زنان و مردان آزاده غزه را به دیار باقی می‌برد، صدای استیصال و ترس در تاریخ مقاومت است و این فریاد به همراه زجر صهیونیست‌ها برای لحظه‌های آخر زندگی است.

حجت الاسلام و المسلمین مجیدی ادامه داد: امام موسی صدر به زیبایی گفت: اگر جنگی بین شیطان و اسرائیل باشد ما در کنار شیطانیم چرا که اسرائیل شر مطلق است و چه سعادتی بالاتر از آنچه آزادی خواهان عالم و عزیزان دوستدار مقاومت در مسیر مبارزه با شر مطلق جان بدهند.

وی در پایان عنوان کرد: آرزوی مان این است که پای امام مان در مبارزه با این جرثومه فساد بمانیم و به آرزوی دلمان، شهادت در مبارزه با این رژیم کودک کش یعنی اسرائیل غاصب برسیم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار