بیانیه خانه مطبوعات اردبیل در محکومیت جنایات غزه

خانه مطبوعات استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۵۴۷۹۴۰
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

بیانیه خانه مطبوعات اردبیل در محکومیت جنایات غزه

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، خانه مطبوعات استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است؛

یکبار دیگر مردم مظلوم غزه در فلسطین در خون غلطید. یکبار دیگر دست سفاکان کودک‌کش صهیونیستی از آستین دول پلید غربی بیرون آمد و در لوای حمایت‌های آشکار و پنهان از غاصبان سرزمین‌های مقدس، هزاران کودک و زن و مرد بی‌دفاع و مظلوم را در خون خود غلطاندند.

 سکوت بی‌شرمانه مجامع به اصطلاح بشر دوست و اکثر دولت‌های جهان و حمایت کورکورانه دولت‌های حامی رژیم جعلی و ستمگر صهیونیستی، دل مردم جهان را در جای جای گیتی به درد آورد و داوطلبانه و خودجوش و به انحاء مختلف، اعتراض و انزجار خود را از این حد از سفاکی و بی‌رحمی اعلام‌ و خواستار توقف حمایت از این رژیم منفور و کمک و یاری به مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه در فلسطین شدند.

 دولت و ملت بزرگ ایران اسلامی، به‌مانند سال‌های گذشته، ضمن حمایت کامل از حقوق حقه مردم فلسطین و محکوم کردن این یورش ددمنشانه و بی‌رحمانه به اهداف غیرنظامی و مردم بی‌دفاع غزه و خبرنگاران ، مجدداً استوار و پرقدرت بر آرمان‌ها و اهداف خود در دفاع از حاکمیت، حقوق و مظلومیت مردم غزه و فلسطین ایستاده است و تا نابودی کامل غاصبان قدس شریف و بازگشت این خاک مقدس به صاحبان اصلی‌اش، این آرمان بزرگ را پاس خواهد داشت.

خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل همگام با عموم مردم آزاده جهان بخصوص مردم رشید ایران اسلامی، ضمن محکوم کردن اعمال بی‌رحمانه این رژیم سفاک در کشتار جمعی مردم بی‌دفاع غزه و همچنین هدف قرار دادن خبرنگاران رسانه‌ها، از همه دولت‌ها، مجامع جهانی و بخصوص کشورهای اسلامی می خواهد ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ، ایادی و نمایندگی‌ها و سفارت خانه‌های این دولت بی‌هویت و غاصب صهیونیستی را تعطیل و زمینه را برای انزوای کامل آنها مهیا کنند.

 بی‌شک، اتحاد همه دولت‌ها و مجامع جهانی در مقابله با جنایت‌های بی‌رحمانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، یاریگر احقاق حق این مردم مظلوم ولی بزرگ خواهد بود.

 يَـٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ يَنصُرۡكُمۡ وَيُثَبِّتۡ أَقۡدَامَكُمۡ (اى کسانى که ایمان آورده‌اید، اگر [دین] خدا را یارى کنید، [او نیز] شما را یارى می‌کند و گام هایتان را استوار مى‌سازد)  

ارسال نظرات