خبرهای داغ:

بیانیه سپاه انصار الحسین (ع) همدان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

همدان- سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه و به شهادت رساندن مردم و کودکان مظلوم این منطقه بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۴۷۷۴۲
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه و به شهادت رساندن مردم و کودکان مظلوم این منطقه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله قاصم الجبارین

«إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون» (احقاف/۱۳)

بى‌تردید کسانى که گفتند: «پروردگار ما الله است»، سپس [در میدان عمل بر این حقیقت]استقامت ورزیدند، نه بیمى بر آنان است و نه اندوهگین مى‌شوند.

رژیم غاصب کودک کش و صهیونیستی پس از سال‌ها ظلم، خشونت، ترور، تخریب، غصب سرزمین، آواره­ سازی، کشتار دسته جمعی و اقسام جنایات علیه بشریت، به ویژه محاصره دو میلیون انسان بی‌گناه در نوار غزه و محروم‌سازی آنان از کمترین امکانات حیاتی و نقض همه قوانین بین‌المللی و حتی تعهدات آتش‌بس نبرد‌های پیشین، ناگاه در سحرگاه روز شنبه پانزدهم مهر گرفتار طوفان خشم سرریز شده فرزندان مقاومت اسلامی در غزه شد و تمام سیستم‌های اطلاعاتی، امنیتی و گنبد پوشالی آهنین آن با یک غافلگیری محض از هم پاشید تا جایی که بزرگترین شکست نظامی تاریخ ننگین خود را تجربه کرد و تعداد زیادی از نظامیان لشکر غرّه این رژیم در شهرک‌های مجاور نوار غزه به دست غیورمردان گردان‌های قسّام کشته شده یا به اسارت در آمدند.

جنایت هولناک بمباران بیمارستان المعمدانی غزه به عنوان یکی از بزرگترین جنایت جنگی تاریخ و قتل عام بیش از ۱۰۰۰ کودک و زن مجروح و بی دفاع که نشان از جنون و استیصال این رژیم کودک کش دارد، بار دیگر چهره شیطانی و خوی وحشیانه و گرگ صفت رژیم صهیونیستی را به جهان نشان داد و به محو این غده سرطانی از پیکر جهان اسلام سرعت بخشید و ان شاالله طبق وعده حق، ولی امر مسلمین جهان، شاهد نابودی کامل این غاصبان وحشی قدس شریف به دست رزمندگان جبهه مقاومت خواهیم بود.

در پایان سپاه  انصار الحسین علیه‌السلام همدان  بار دیگر شهادت مظلومانه زنان، مردان و کودکان بی دفاع غزه، توسط رژیم جعلی، موقت و وحشی خویِ صهیونیستی را محکوم و به تمام آزادگان جهان تسلیت می‌گوید و به تمام حکومت‌های آزادیخواه جهان، این جمله  امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را یادآوری می‌کند که «محو اسرائیل اتفاق خواهد افتاد».

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار