مردم اردبیل جنایات صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کردند

مردم مومن و انقلابی استان اردبیل در تجمعات متعدد جنایات صهیونیست‌ها و کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۵۴۷۷۳۰
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، در پی حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت حدود یک هزار غیر نظامی در این بیمارستان همزمان با سراسر کشور و ملت‌های آزاده جهان مردم مومن و انقلابی شهرهای مختلف استان اردبیل با حضور در تجمعات مختلف ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین این جنایت‌ها را محکم کرده و خواستار واکنش جامعه جهانی به این جنایات شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل در تجمع مردم اردبیل در مصلای اظهار کرد: یکی از مولفه‌های دشمن‌شناسی شناخت عمق و خواسته دشمن است ، اگر عمق خواسته دشمن را محاسبه کنیم شدت دشمنی آنها مشخص می‌شود ، وقتی شدت دشمنی یهود را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم خواسته آنها اضمحلال کل اسلام است.

حجت‌الاسلام حسین علیی با بیان اینکه استکبار جهانی با ابزار صهیونیست‌ها می‌خواهد با جبهه اسلام که جبهه حق است، مقابله کند، گفت: امروز بزرگ‌ترین و قوی‌ترین تقابل بین جبهه حق و باطل در جریان است و همان پیچ تاریخی که مقام معظم رهبری فرمودند در حال سپری شدن است.

وی با اشاره به این که دشمن با تمام قوا به میدان آمده است ، ادامه داد: در عملیات طوفان‌الاقصی به تعبیر مقام معظم رهبری شکستی بی‌نظیر و غیرقابل ترمیم خورد برای همین حملات ددمنشانه را افزایش داده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل افزود: کثرت حملات هوایی علیه مردم غزه بخصوص زنان و کودکان بی‌دفاع و مظلوم نشان دهنده استیصال این رژیم غاصب ، جعلی و نامشروع برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های چند روز اخیر است.

سرنوشت رژیم صهیونیستی همانند فرعون غرق شدن در دریاست

حجت‌الاسلام علیی با بیان اینکه رژیم جعلی چند روز است طراحی‌های مختلفی برای حمله زمینی به غزه می‌ریزد اما جرات حمله ندارد، گفت: حرف‌های زیادی در عرصه‌های بین‌المللی و دیپلماسی گفته می‌شود اما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دنیا مردم فلسطین را نشناخته است ، مردم غزه مقاوم هستند و با وجود مصیبت‌هایی که دیده‌اند با ایمان و قدرت از خود و کشورشان دفاع می‌کنند.

وی تصریح کرد: از طرف مردم ایران به رژیم جاعل و غاصب صهیونیستی هشدار می‌دهیم که سرنوشت قوم بنی قینقاع، بنی‌‎نظیر، بنی‌قریضه و قضیه خیبر را از یاد نبرید چرا که وعده الهی حق است و محقق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل افزود: امروز وحدت در جهان اسلام هر روز افزایش می‌یابد ، نه تنها بیداری اسلامی هر روز زیاد می‌شود بلکه بیداری انسانی هم هر روز افزایش می‌یابد ، حتی در جوامع غربی هم مردم این جنایت‌ها را محکوم می‌کنند.

حجت‌الاسلام علیی با اشاره به حضور میلیونی مردم ایران در تجمعات اعتراضی علیه رژیم صهیونیستی گفت: به رژیم صهیونیستی و مدافعین آن می‌گوییم که هر قدر هم تلاش کنید وعده الهی حق است و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی جز غرق شدن در دریا سرنوشت دیگری نخواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم وحدت و بصیرت در جهان اسلام ادامه داد: این سنت الهی است که هر چقدر ظلم زیاد شود و ظلم و ستم از حد خارج شود، قطعا عمر رژیم صهیونیستی کاهش می‌یابد ، این وعده و سنت الهی است ، ما به وعده الهی امیدواریم و ایمان داریم و با وحدت جهان اسلام شاهد شکست استکبار در تمام عرصه‌ها خواهیم بود.

بر اساس این گزارش ، پیش از ظهر امروز هم کلاس‌های درس در دانشگاه‌های اردبیل تعطیل شد و اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های اردبیل با حضور در محوطه دانشگاه‌ها جنایت‌های رژیم صهیونیستی و سکوت مدعیان حقوق بشر را محکوم کردند.

امروز همچنین کارمندان ادارات مختلف استان اردبیل هم با برپایی تجمعات اعتراضی این جنایت ددمنشانه صهیونیست‌ها را محکوم کرده و خواستار واکنش سریع ملت‌ها و دولت‌ها به این جنایات شدند.

امروز علاوه بر اردبیل تجمعات اعتراضی مردم شهرهای خلخال،مشگین‌شهر، پارس‌آباد، گرمی ، بیله‌سوار ، انگوت ، کوثر ، سرعین و اصلاندوز مغان برگزار شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار