معاون اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

تمام هزینه های مسابقات قرآنی از موقوفات پرداخت می‌شود

زنجان-معاون اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه تمام هزینه های مسابقات قرآنی از موقوفات پرداخت می‌شود،گفت:امسال ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان مسابقات قرآن، در رشته های معارفی ثبت نام کردند.
کد خبر: ۹۵۴۷۳۶۳
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶

تمام هزینه های مسابقات قرآنی از موقوفات پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حجت‌الاسلام موسی موسوی گفت: اوقاف برای برگزاری مسابقات قرآنی بودجه‌ای از دولت یا نهاد دیگری دریافت نمی‌کند و هزینه این مسابقات از محل درآمد موقوفات و همیاری امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان پرداخت می‌شود.

وی افزود: نفرات راه یافته به مرحله استانی مسابقات رشته‌های معارفی قرآن کریم روز ۲۷ مهرماه جاری در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان در سه رشته معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه با هم به رقابت خواهند پرداخت تا نفرات برتر در هر رشته در بخش آقایان و خانم‌ها مشخص شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به میزبانی امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان از مسابقات قرآن گفت: ۵۴ درصد شرکت‎‌کنندگان مسابقات قرآن از رشته معارف هستند.

وی ادامه داد: نفرات برتر هر یک از این رشته‌ها در دو بخش آقایان و خانم‌ها به شرط کسب حد نصاب نمره که در آئین نامه مسابقات آمده است، به مرحله کشوری این مسابقات اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام موسوی در تشریح جزئیات این دوره از مسابقات گفت: مسابقات معارفی به صورت کتبی برگزار می‌شود و سوالات به صورت چهار گزینه‌ای خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه طبق آئین نامه مسابقات آزمون رأس ساعت ۱۰ صبح شروع و حضور شرکت کنندگان حداقل ۳۰ دقیقه قبل از شروع آزمون الزامی است، اضافه کرد: همچنین شرکت کنندگان تا ۳۰ دقیقه اول پس از شروع آزمون حق خروج از جلسه را ندارند.

موسوی افزود: این مسابقات در قالب رشته‌های معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و امور قرآنی ادارات کل اوقاف و امورخیریه استان‌ها برگزار و معتبرترین مسابقات قرآن کریم در سطح کشور و منطقه محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار