برگزاری نشست حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در کهگیلویه و بویراحمد

چهارمین جلسه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه (کمیسیون قاچاق کالا و ارز) در سال جاری، با حضور اعضای اصلی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۷۱۷۴
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد؛ روح اله باقری فرد معاونت نظارت و بازرسی صمت استان در این نشست گفت: این جلسه به منظور همفکری و هماهنگی اعضای کارگروه برای مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه در بازار استان با حضور نمایندگان استانداری، تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی، جهاد کشاورزی، استاندارد، شهرک‌های صنعتی،اتاق بازرگانی و اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌های صنفی مرتبط برگزار شد.
باقری فرد افزود: قاچاق کالا و ارز تاثیرات منفی بسیاری در تمام سطوح بازار دارد. از جمله؛ افزایش تورم، عدم امنیت تولید کنندگان و عرضه کنندگان، عدم تعادل در بازار، زیان رساندن به رشد تولید و.....
وی گفت: در این جلسه دستگاه‌های عضو گزارش اقدامات خود را در در حوزه قاچاق کالا و ارز ارائه دادند و برنامه‌های آینده خود را نیز تشریح نمودند.
باقری فرد در پایان گفت:در این جلسه مقرر گردید تمام دستگاه‌ها، با دقت و جدیت بیشتر مباحث مربوط به قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه را مورد بررسی و عمل قرار دهند که بتوانیم طبق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید حرکت کنیم و آرامش در سطوح بازار جاری باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار