امنیت و آرامش حاصل از خدمات فراجا در استان اردبیل قابل لمس است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: امنیت و آرامش با تبلیغات نمی‌تواند قابل لمس باشد به طوری که در سطح استان اردبیل این موضوع با خدمات نیروهای خدوم فراجا به عینه مشاهده می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۷۱۲۶
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

امنیت و آرامش حاصل از خدمات فراجا در استان اردبیل قابل لمس است
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حمید قویدل عصر امروز به مناسبت هفته ناجا، در دیدار با فرمانده کل نیروی انتظامی استان اردبیل، با تبریک هفته نیروی انتظامی به کادر خدوم فراجا، اظهار داشت: امنیت و آرامش موضوعاتی نیست که با تبلیغات احساس کرد بلکه این مسأله را در استان اردبیل به عینه با خدمات ارزنده نیروهای خدوم نیروی انتظامی مشاهده می‌کنیم.

وی با تقدیر از خدمات سبزپوشان سفید دل که امنیت را در استان و کشور برقرار می‌کنند، تصریح کرد: بحث سرعت عمل و تحرک در هر 2 حوزه نیروی انتظامی و هلال احمر الزامی و انکارناپذیر است.

در این دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان اردبیل نیز گفت: امنیت حاصل از زحمات نیروهای مسلح در چند سال اخیر با توجه به تحرکات دشمن بر علیه کشور به ویژه در مناطق مرزی جای تقدیر دارد.

فاطمی‌نیا با تبریک هفته نیروی انتظامی، به زحمتکشان این عرصه افزود: جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز همانند نیروهای خدوم فراجا در خدمت‌رسانی به مردم و نیروهای زحمتکش نیروی انتظامی، در خدمت‌رسانی آماده است.

در این دیدار فرمانده کل نیروی انتظامی استان اردبیل نیز با بیان اینکه شعار امسال نیروی انتظامی با عنوان «شهروند قانونمدار، پلیس خدمت‌مدار» است، خاطرنشان کرد: پلیس در لباس سربازان ولایت، خادم ملت و حافظ جان و مال مردم است.

سردار جواد تقوی اضافه کرد: در سایه همدلی اقشار مختلف مردم و همچنین سازمان‌هایی همچون جمعیت هلال احمر که همکاری‌های همه‌جانبه در استان اردبیل دارند، در بحث امنیت نسبت به استان‌های دیگر در وضعیت بهتری قرار دارد.

وی بیان کرد: در بحث جرایم سازمان‌یافته، جرایم خشن و سایر جرایم‌ها استان اردبیل نسبت به سایر استان‌ها در وضعیت بهتری قرار گرفته و پایین‌تر از میانگین کشوری است که جای تقدیر و قدردانی دارد.

ارسال نظرات