کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد

۱۳ آبان، روز استکبارستیزی و برائت کامل از آمریکا

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در اقشار بسیج استان مرکزی ۱۳ آبان را روز استکبارستیزی و برائت از آمریکا دانست و گفت: آحاد مردم ایران و به خصوص دانشجویان و دانش آموزان، شعار «مرگ بر آمریکا» را فریاد می‌زنند.
کد خبر: ۹۵۴۶۷۲۴
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

قاسم فراهانی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در اراک؛ درباره ۱۳ آبان و نقش دانشجویان و وظایف دانشجویان امروز در مقوله استکبارستیزی گفت: ۱۳ آبان روز مرگ بر آمریکا، امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامید و ما باید یقین داشته باشیم که همانگونه که امام راحل فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

وی افزود: اگر تحلیل درست و منطقی از جنایت آمریکا در قبل و بعد انقلاب اسلامی، علیه ملت ایران و نظام و انقلاب اسلامی ایران داشته باشیم، آنگاه با عشق و از عمق جان، فریاد برائت «مرگ بر آمریکا» را سر می‌دهیم.
کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اگر مثل سید حسن نصرالله، شیطان بزرگ را بشناسیم و ابهت ناوهای هواپیما برش در کنار مرزهای آبی لبنان را تحقیر و حتی تهدید کنیم، آنگاه فریاد برائت مرگ بر آمریکا، غرورآفرین می‌شود.
فراهانی ادامه داد: اگر اهل ایمان و خواندن زیارت عاشورا باشیم و زیارت عاشورا لقلقه زبانمان نشده باشد، یقیناً فریاد برائت مرگ بر آمریکا لذت بخش می‌شود. فریاد بی‌زاری از آمریکا، با تصرف و کشف توطئه‌های لانه جاسوسی آمریکا علیه انقلاب اسلامی بیش از گذشته در ایران اسلامی تجلی یافت و لذا مردم ایران، همواره شعار «مرگ بر آمریکا» را فریاد می‌زنند.
وی تاکید کرد: بدانیم، که فریاد برائت مرگ بر آمریکا، شعار مجاهدان در راه خداست و آنان، قبل از اینکه در مقابله‌ی با شیطان برون، شعار مرگ بر آمریکا سر دهند، علیه استکبار درون، قیام و جهاد کرده‌اند. رزمندگان جبهه حق می‌دانستند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه هر فردی که به جنگ شیطان درون نرود گام به گام از مسیر انقلاب خمینی کبیر می‌گریز و دچار نفاق پنهان و سپس علنی می‌شود، گفت: دیگر نه تنها فریاد برائت مرگ بر آمریکا سر نمی‌دهد، بلکه به تطهیر آمریکای مستکبر می‌پردازد! لذا بررسی پرونده برخی از آنان که با برند دانشجویان پیرو خط امام(ره)، از دیوار لانه جاسوسی آمریکا بالا رفتند، نشان می‌دهد، و حتی فراتر از این، به عنوان سرباز استکبار، شعار «نه غزه نه لبنان » سر می‌دهند.
فراهانی ۱۳ آبان را روز استکبارستیزی و برائت از آمریکا دانست و گفت: آحاد مردم ایران و به خصوص دانشجویان و دانش آموزان، شعار «مرگ بر آمریکا» را فریاد می‌زنند.
وی با تاکید بر اینکه تمامی بحران‌های تبعیض‌نژادی و حقوق بشری زیر سر آمریکاست، گفت: اگر بشریت می‌خواهد زندگی در امنیت و آرامش و بدور از جنگ را داشته باشد، باید شعار مرگ بر آمریکا بدهد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار