خبرهای داغ:
امام جمعه کازرون:

ایستادگی و ایمان و تبعیت از ولایت شاخصه اصلی نیروهای مسلح ماست

امام جمعه کازرون در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح این شهرستان گفت: ایستادگی و ایمان و تبعیت از ولایت شاخصه اصلی نیروهای مسلح ماست.
کد خبر: ۹۵۴۵۵۹۳
|
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی در میدان صبحگاه فراجا کازرون با گرامیداشت هفته نیرو ی انتظامی اظهار داشت: نیروهای مسلح ما در میدان اقتدار، ایثار، رزم  و جهاد وشهادت قرار گرفته اند.

وی ادامه داد:  ارزش ها و کرامت های والای انسانی در بین نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی در دفاع از حق در برابر باطل در بین سایر کشورها بی نظیر است.

امام جمعه کازرون اضافه کرد: جایگاه نیروی انتظامی در حراست از جان و مال و فرزندان ملت ستودنی  است و مردم در هفته نیروی انتظامی قدردان زحمات عزیزانی که همیشه کنارشان هستند را ارج می نهند.

وی تصریح کرد: تاریخ بر عزت و افتخار نیروهای مسلح کشور در همه عرصه گواه است و این موفقیت و افتخار در تبعیت از رهبری هوشیار و بصیر می باشد.

حجت الاسلام صباحی در ادامه با توجه به عملکرد موفقیت فراجا در طول سال اذعان داشت: از عملکرد سالیانه عزیزان در فراجا که در رعایت حقوق و دفاع مردم ثابت قدم هستند تشکر داریم و ان شالله که رضایت خداوند متعال و شهدا همراه عزیزان در نیروی انتظامی باشد.

همچنین در این مراسم سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان داشت: نیروهای مسلح در دفاع از وطن و مردم مقتدرانه ایستاده اند  و ذره ای ترس و اندهی در دل آنها ایجاد نخواهد شد. وی در ادامه با توجه به آیه قرآن  وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ تاکید کرد: خداوند در قرآن کریم به مومنین می فرماید هرگز سست نشوید! و غمگین نگردید; و شما برترید اگر ایمان داشته باشید و ایمان شرط اصلی موفقیت می باشد.

در این مراسم همچنین فرماندار ویژه شهرستان کازرون محمد علی بخرد در سخنانی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یادو خاطره شهدا از عملکرد موفقیت فراجا در شهرستان کازرون تقدیر و تشکر نمود.

در انتهای این مراسم با حضور مسئولین شهرستان کازرون از برخی خانواده شهدا فراجا، نیروی برتر در عرصه های مختلف این مجموعه با اهداء لوح تقدیر و هدیه تقدیر و تشکر به عمل آمد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار