خبرهای داغ:
ذوقی احسن در گفتگو با بسیج خبر داد

برگزاری مسابقه دو استقامت گرامیداشت ۸ هزار شهید استان و ۴۹۱ شهید بخش مرکزی همدان

همدان-دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان از برگزاری مسابقه دو  استقامت گرامیداشت ۸ هزار شهید استان همدان و ۴۹۱ شهید بخش مرکزی در روستای آبشینه همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۳۳۸
|
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

سیداصغر ذوقی احسن  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: به همت هیئت دو ومیدانی استان همدان و با همکاری بخشدار و دهیاری‌های بخش مرکزی، به مناسبت میلاد پر خیرو برکت پیامبر اعظم (ص) و گرامیداشت ۸ هزار شهید استان و ۴۹۱ شهید بخش مرکزی مسابقه دو استقامت به میزبانی روستای آبشینه برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقه ۴۲ دونده نونهال و نوجوان مستعد در قالب ۱۲ تیم از روستاهای بخش مرکزی مسیر ۲ کیلومتری مسابقه را در روستای آبشینه دویدند.

دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان عنوان کرد: در پایان این مسابقه آقایان جواد ملکی از روستای آبشینه، علی اکبر محمدی از روستای سنگستان و پارسا گل عنبری از آبشینه حائز عناوین اول تا سوم مسابقه شدند.

وی تصریح کرد: طی مراسمی به نفرات برتر، مدال و حکم قهرمانی اهداء شد؛ همچنین از نفرات برتر این مسابقه در روز شنبه طی مراسمی به مناسبت روز روستا، در روستای سنگستان تجلیل و جوائزی اهداء خواهد شد.

ذوقی احسن گفت: در مراسم اختتامیه و اهداء جوائز، مهندس دهبانی بخشدار مرکزی، بنوان رئیس هیئت دو ومیدانی استان و جمعی از دهیاران روستاهای تابعه و اقشار مختلف حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات