پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز به مناسبت هفته فراجا

حجت‌الاسلام والمسلمین علی یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در پیامی هفته فراجا را تبریک گفت
کد خبر: ۹۵۴۵۳۳۷
|
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳

حجت‌الاسلام والمسلمین علی یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در پیامی هفته فراجا را تبریک گفت .

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسمه‌تعالی

مأموران نیروی انتظامی مجاهدین فی‌سبیل‌الله هستند.
مقام معظم رهبری وفرمانده معظم کل قوا دامت توفیقاته.

در طول تاریخ آرزوی همه انسان‌ها داشتن یک زندگی آرام همراه با آسایش و امنیت بوده‌است و همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود نیرویی برای تأمین این نیاز ضروری در تمام جوامع تأکید دارند، در کشور ما این مهم بعهده فراجا گذاشته شده و با اقتدار در برابر اخلال‌گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبد تا ارمغان‌آور آرامش وامنیت و عدالت باشد ، و در این راه تلاش‌ها و مجاهدت‌های فراوانی به نمایش گذاشته است و مهم‌ترین دلیل بر این مدعا تعداد حدود پنجاه شهید سرافراز است که ظرف یک‌سال اخیر تقدیم اسلام و انقلاب و آرامش و آسایش مردم ایران اسلامی کرده‌است.

هفته فراجا فرصت مغتنمی است برای تقدیر و تجلیل از بزرگ‌مردان جان‌برکفی که بی‌تردید کار و تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان، زمینه‌ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه است.
و فرصت مناسبی برای قدردانی از بزرگمردانی است که رمز بقا و ثبات آنان طلب حیات طیبه در گمنامی و بی‌نشانی است و اندیشه ناب خود را با عشق و ارادت مخلصانه به حضرت حق در آمیخته و بی‌اعتنا به رنگ و لعاب زیور دنیا، توشه‌ای معنوی نثار بازار فداکاری کرده‌اند.

ای حماسه سازان همیشه پیروز، ای سنگرداران همیشه بیدار، و ای سبزپوشان سپید دل ، امنیت و آرامش شهرهایمان نشان از سبزی نام و یاد شماست.
امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط ثمره‌ی حضورتان در جامعه است‌.
با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات بی شائبه شما هفته فرا جا را به همه شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم .

علی یوسفی
نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها