خبرهای داغ:

مسابقات تیراندازی بسیج استان سمنان ویژه خواهران برگزار شد

معاون تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه استان سمنان از برگزاری مسابقات انتخابی بسیج خواهران این استان در 2 قسمت تفنگ و تپانچه بادی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۵۲۰۷
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمد مطهری نژاد، معاون تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه استان سمنان با اعلام این خبر افزود: مسابقات انتخابی بسیج خواهران استان سمنان در دو قسمت تفنگ و تپانچه بادی در سالن شهدای گمنام هیات تیراندازی استان سمنان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که به عنوان انتخابی تیم بسیج استان سمنان بود تیراندازان از تمامی شهرستانهای این استان شرکت داشته اند که در پایان در هر دو رشته ورزشکاران بسیج سمنان به پیروزی رسیدند.  

معاون تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه استان سمنان عنوان کرد: نفرات منتخب، بعنوان نمایندگان بسیج استان در آبان ماه سال جاری به مسابقات کشوری بسیج اعزام خواهند شد.

مطهری نژاد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات سرپرست هیأت تیراندازی استان سمنان و مربیان و داورانی که در برگزاری این مسابقات اهتمام داشته اند، ابراز امیدواری کرد: با تعاملات خوب هیات تیراندازی و ورزش بسیج، آینده ی ورزش بسیج استان در رشته ی تیراندازی روشن است و به حول و قوه الهی ورزشکاران این رشته در سکوهای قهرمانی خواهند درخشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار