خبرهای داغ:
سرهنگ بختیاری:

رسالت امروز ما تولید و افزایش سرمایه اجتماعی برای نظام است

همدان-جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: امروز ما در یک جنگ ترکیبی با دشمن قرار داریم آن چیزی که باید رسالت خود را به واسطه آن به سرانجام برسانیم، تولید و افزایش سرمایه اجتماعی برای نظام است.
کد خبر: ۹۵۴۵۱۵۲
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ ابراهیم بختیاری در همایش بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در آستانه دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان که در مجتمع انصار همدان برگزار شد، ضمن تبریک یک هزار و ۱۸۵ سالگی امامت حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه)، اظهار کرد: یک هزار و ۱۸۵ سال از امامت حضرت ولیعصر(عج) می‌گذرد اما چرا شیعه به ظهور نمی‌رسد؟ و اینکه آن حلقه مفقوده‌ای که در جامعه وجود دارد چیست؟ پاسخ به این سوال رسالت ما را مشخص می‌کند.

وی با بیان اینکه رسالت آن چیزی است ما حاضریم به خاطر آن جان خود را فدا کنیم، مجموعه ماموریت‌های ما در بسیج و سپاه و جامعه، رسالت ما را تشکیل می‌دهد، افزود: امروز به برکت مجاهدت شهیدان و ایستادگی شما ما پشت دیوارهای بسته با دشمن نمی‌جنگیم، شیعه تا ظهور در حال جنگ و جهاد است و جبهه حق پیروز است ودشمن در حوزه نظامی حریف ایران نخواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: امروز ما در یک جنگ ترکیبی با دشمن قرار داریم آن چیزی که باید این رسالت را به واسطه آن به سرانجام برسانیم و جامعه را برای ظهور آماده کنیم تنها یک چیز است و آن تولید و افزایش سرمایه اجتماعی برای نظام است.

وی عنوان کرد: امروز دشمنان سفسطه می‌کنند و ناامیدی را در جامعه پمپاژ می‌کنند؛ در حالی که ایجاد امنیت نظام اسلامی بزرگ‌ترین مولفه و مشخصه ایجاد امنیت است که باید در جامعه پمپاژ کنیم؛ جبهه انقلاب باید آستانه صبر خود را بالا ببرد به مدیریت عالی استان کمک کند و کار را جلو ببرد.

بختیاری ابراز کرد: تک تک شما فرماندهان، مقام رسالت در شماهم صدق می‌کند مرتبه آن مربوط به پیغمبران است اما مسئولیت آن با شما است؛ امروز وقتی فردی چهره نورانی شما را می‌بیند احساس آرامش می‌کند؛ به فضل الهی به قله نزدیک هستیم و نباید جبهه انقلاب ناامید و دلسرد شود.

وی بیان کرد: امروز دولت سیزدهم در ماه  ۱۰ هزار میلیارد تومان هزینه دولت قبل را می‌دهد؛ کارکرد دشمن این است و امروز تنگه‌های احد نظام، تبیین کارهای دولت است؛ مراقب جنگ ترکیبی باشید که بتوانیم از این پیچ بگذریم چرا که قله نزدیک است.

* جامعه هدف ما توسعه یافته است

رسالت امروز ما تولید و افزایش سرمایه اجتماعی برای نظام است

مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در سپاه ناحیه همدان نیز در این همایش اظهار کرد: خدمات‌دهی و اقدامات رفاهی وابسته به شرکت‌ها نیست بلکه با کانون‌های خدمات اجتماعی نیروهای مسلح است.

سرهنگ رشیدی با بیان اینکه از اهداف این همایش تنویر اذهان در راستای خدمات رفاهی و گرامیداشت یاد و نام شهدای پیشکسوت است، افزود: برای بازنشستگان هر اداره‌ای یک کانون وجود دارد که کارها را انجام می‌دهد، اما بسیج پیشکسوتان شامل بازنشستگان همه یگان‌های نیروهای مسلح از قبیل سپاهی، ارتشی، وزارت دفاع و فراجا است.

وی گفت: از سال گذشته جامعه هدف ما توسعه یافت و بازنشستگان بسیجی ادارات، کارخانجات، جانبازان، رزمندگان دفاع مقدس و حتی سربازان دوران دفاع مقدس نیز عضو جامعه هدف ما قرار گرفتند که یک سازمان قشری پیشکسوتان قدرتمندی را شکل دهند.

مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در سپاه ناحیه همدان ابراز کرد: از سال ۸۹ بسیج پیشکسوتان شکل گرفت و به مسئولین سفارش شده که نگذارند پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی به فراموشی سپرده شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار