به همت بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان:

همایش «زیست شهر مولد» در زنجان برگزار شد

زنجان _ همایش «زیست شهر مولد»در حوزه معماری و شهرسازی با سخنرانی دکتر امیر حسین کمالی (مدیر اندیشکده مطالعات راهبردی زیست شهر اسلامی) در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۱۱۲
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ همایش «زیست شهر مولد» در حوزه معماری و شهرسازی با سخنرانی دکتر امیر حسین کمالی (مدیر اندیشکده مطالعات راهبردی زیست شهر اسلامی) و عضو اندیشکده زیست شهر به همت بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان با همکاری سازمان نظام مهندسی استان در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

در این مراسم مهندس برزگر، مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به تشریح اهداف همایش و اهمیت موضوع زیست شهری مولد و تبیین و اجرای درست آن در حیطه معماری و شهرسازی پرداخت.

در ادامه این مراسم دکتر کمالی، مدیر اندیشکده مطالعات راهبردی زیست شهر اسلامی با بررسی وضعیت و نیازمندی‌های موجود نمونه‌های موفق زیست شهری مولد را در سطح دنیا بیان کرد و در رابطه با زیست شهر مولد (مسکن مولد) و اثرات معماری و شهرسازی درست بر زندگی و تربیت انسان را یادآور شد.

وی از عدم همکاری مناسب برخی دستگاه‌ها در سطح کشور در تحویل و یا الحاق زمین در راستای توسعه و احداث شهر‌ها و یا شهرک‌ها با ایده مسکن مولد انتقاد کرد و افزود:که این مسئله تا رسیدن به نتایج مطلوب ادامه می‌یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار