خبرهای داغ:
زارعی:

یادواره ۱۳۰۰ معلم و دانش آموز شهید استان همدان برگزار می‌شود

همدان-سرپرست آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری یادواره یک هزار و ۳۰۰ معلم و دانش آموز شهید استان همدان، روز دوشنبه ۱۷ مهر ماه  در راستای کنگره ملی شهدای استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۴۹۴۲
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا زارعی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های اجرایی در اداره آموزش و پرورش استان در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان همدان اظهار کرد: از ابتدای شروع سال تحصیلی با شعار هر مدرسه یک یادواره شهدا «همه باهم قهرمانیم»، تاکنون ۲ هزار یادواره شهدا در مدارس سطح استان برگزار شده است و در برگزاری این یادواره‌ها ۲۸۷ هزار و ۳۰۵ دانش آموز به صورت مستقیم همکاری داشته‌اند.

وی از برگزاری یادواره یک هزار و ۳۰۰ معلم و دانش آموز شهید استان همدان خبر داد و بیان کرد: این مراسم روز دوشنبه ۱۷ مهر ماه در سالن ورزشی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور ۴ هزار نفر از دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش استان همدان به ویژه برنامه‌های این مراسم اشاره و عنوان کرد: به منظور برگزاری هرچه شکوهمند این یادواره، برنامه‌های متنوعی نظیر پیرامید، گارد پرچم، سرودهای حماسی دفاع مقدس و .... تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل جدید یادآور شد: تاکنون حدود 50 هزار دانش آموز با محوریت کنگره ۸ هزار شهید استان همدان از باغ موزه دفاع مقدس استان بازدید کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار