مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد:

عرضه تایر از طریق سامانه در استان زنجان

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: عملیات اجرایی عرضه تایر با روش جدید و از طریق سامانه در استان زنجان از امروز آغاز گردیده و به محض فراهم شدن بسترهای لازم در سامانه های تعریف شده طی روزهای آتی، توزیع آن به صورت آنلاین آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۸۷۷
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

عرضه تایر از طریق سامانه  در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، مجید گلشنی اظهار داشت: پیش از این لاستیک در سراسر کشور توسط عاملین توزیع می‌شد و هیچ گونه اطلاعاتی از نحوه توزیع آن ثبت نمی‌شد که این امر زمینه ایجاد مشکلاتی همچون کمبود و یا افزایش بی رویه قیمت این محصول را فراهم نموده بود.

وی افزود: طی جلسه‌ای که در چند روز گذشته در این خصوص با معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، پیشنهاد عرضه تایر به صورت سامانه‌ای به صورت پایلوت در استان زنجان ارائه و مصوب گردید.

این مقام مسئول یادآور شد: بر این اساس عملیات اجرایی عرضه تایر با روش جدید از امروز (چهارشنبه ۱۲ مهرماه) در استان آغاز و اقدامات لازم در خصوص اختصاص و وصول لاستیک به استان، بستر سازی در سامانه‌های مشخص شده و تعریف عاملین منتخب در این سامانه‌ها در حال انجام است که پیش بینی می‌گردد در روز‌های آتی شاهد آغاز عرضه آن در استان باشیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: بر اساس فرایند تعریف شده، پس از انجام بسترسازی‌های لازم، متقاضیان می‌توانند جهت خرید لاستیک با مراجعه به یکی از اپلیکیشن‌های قبضی نو، کسبی نو، با سلام و یا تولید ایرانی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نموده و پس از تائید صورت گرفته توسط سامانه می‌توانند یکی از عاملین تعریف شده در سامانه مورد نظر را در استان تعیین و لاستیک را با قیمت مصوب تنظیم بازار خریداری نمایند.

وی یادآور شد: هر شخص در بازه زمانی مشخص شده، مجاز به خرید یک جفت لاستیک از سامانه خواهد بود.

گلشنی با تاکید بر اینکه در این روش خرید به صورت آنلاین بوده و مردم نیاز به حضور در مراکز عرضه ندارند خاطر نشان ساخت: در مرحله نخست ۳۰ عامل منتخب توزیع لاستیک در استان جهت ثبت در سامانه‌های تعریف شده به وزارت صنعت، معدن و تجارت، معرفی شده است که افراد می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه‌ها، لیست عاملین را مشاهده و انتخاب نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار