مدیرکل کمیته امداد ایلام خبر داد:

یک هزار و ۳۰۰ طرح گازکشی رایگان در ایلام انجام شد

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: ازابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۳۰۰ طرح گازکشی رایگان برای مددجویان کمیته امدادایلام انجام شده است.
کد خبر: ۹۵۴۴۳۷۲
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت: از ابتدای سال تا کنون یک هزار و ۳۰۰ طرح گازکشی رایگان برای مددجویان کمیته امداد ایلام انجام شده است .

 

 وی افزود: در سال جاری با تفاهم‌نامه‌ای که چند روز پیش با شرکت گاز استان امضا شد و در راستای عمل‌کردن به مسئولیت اجتماعی، این شرکت مقرر شد تا پایان امسال ۱۰۰ پروژه گازکشی دیگر همراه با واگذاری امتیاز رایگان برای خانواده‌های مددجوی کمیته امداد که خانه‌های آن‌ها فاقد گازکشی هستند انجام گیرد.

 

 مدیرکل کمیته امداد ایلام یادآور شد: با انجام پروژه‌های گازکشی در ۲ سال اخیر، نیاز خانواده‌های مددجو به گازکشی به حداقل می‌رسد.

 

 وی عنوان کرد: در سال گذشته از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان ۳۳۱ طرح گازکشی با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال توسط شرکت گاز استان و از محل اعتبارات سفر رئیس کمیته امداد کشور به استان نیز ۸۶۰ پروژه گازکشی با اعتبار ۷۲ میلیارد ریال برای خانواده‌های مددجوی فاقد گازکشی انجام و به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار