اعزام گروه جهادی به روستای تراب شهرستان لنده

گروه جهادی بسیج سازندگی به روستا‌ی تراب از بخش موگرمون شهرستان لنده خدمات رسانی کرد.
کد خبر: ۹۵۴۴۲۷۷
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده با اشاره نقش و جایگاه بسیج سازندگی در پیشرفت و توسعه کشور گفت: بسیج سازندگی در سال‌های اخیر در راستای توسعه، عمران و خدمات رسانی در مناطق روستایی، محروم و دور از دسترس به کار گرفته که خوشبختانه تاکنون خدمات بسیار خوبی را به این مناطق را ارائه کرد.

سرهنگ پاسدار روح اله ویسی، به خدمات جهادگران بسیجی به روستای تراب از توابع بخش موگرمون اشاره کرد و افرود: حوزه فعالیت گروه جهادی بسیج سازندگی ناحیه لنده به مناسبت هفته دفاع مقدس در روستای تراب بیشتر در حوزه عمرانی، بهداشت و سلامت، فرهنگی، آموزش تحصیلی، مشاوره، تعمیرات، پزشکی متخصص، داخلی، ماما بوده است.
وی در ادامه با بیان اینکه بسیج در تمامی عرصه‌ها همواره پیشگام بوده است، گفت: این سومین اردوی گروه جهادی در سال جاری است که به منظور ارائه خدمات به روستا‌های شهرستان لنده عزیمت کرده اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده اضافه کرد: خدمات رسانی به روستاییان کمتر برخوردار و دور افتاده در قالب گروه‌های جهادی تا پایان سال ادامه دارد.
رئیس دامپزشکی شهرستان لنده هم گفت: تلاش شبانه روزی بسیج و سپاه برای رفع محرومیت‌ها از اقدامات ارزشمندی است که باعث رضایتمندی عمومی در جامعه می‌شود.
حسین محمدی افزود: کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان آماده همکاری با گروه‌ها، برای خدمات رسانی به دامداران هستند و آموزش‌های لازم در در خصوص راه‌های پیشگیری از بیماری‌های دامی و نحوه درمان دام‌های بیمار به آنان ارائه می‌دهند.
محمدی اضافه کرد: مهمترین هدف از برگزاری این اردوی جهادی را بالابردن سطح آگاهی دامداران در زمینه پیشگیری‌های لازم برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های دامی در منطقه از طریق برگزاری کلاس‌های آموزشی و همچنین معاینه دام‌های موجود در روستا توسط دامپزشکان اعزامی و تجویز دارو‌های لازم برای معالجه دام‌ها است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار