خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

وظیفه و رسالت ما انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز است

همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه امروز شهدای بزرگوار رسالت بزرگی را بر دوش ما گذاشته‌اند، گفت: وظیفه و رسالت امروز ما این است که فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل امروز منتقل کنیم.
کد خبر: ۹۵۴۴۲۷۲
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج  سردار مظاهر مجیدی، در اولین همایش علمی سازمان بسیج علمی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان که در راستای دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز شهدای بزرگوار و گرانقدر رسالت بزرگی را بر دوش ما گذاشته‌اند به خصوص شهدای همدان به لحاظ برجستگی خاص خودشان رسالت ما را بیشتر می‌کند، و وظیفه و رسالت امروز ما این است که فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل امروز منتقل کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان افزود: تلاش دوستان در این همایش علمی در راستای کنگره برای این است که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید منتقل کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به سیره شهدا گفت: زندگینامه و خاطرات هر کدام از این شهدا را که نگاه کنیم، وجود تک تک آن‌ها برای ما آموزنده است.

وی با تأکید بر نگارش زندگینامه شهدا بیان کرد: حبیب حرم، سردار شهید همدانی و همه شهدای استان همدان را، می‌توانیم در مورد آن‌ها تحقیق کنیم تا خاطرات و زندگی، کردار و منش آن‌ها را به رشته تحریر درآوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات