مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور:

طرح آبرسانی در 157 روستای استان زنجان اجرا می‌‌شود

زنجان-مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با اجرای این طرح با اعتباری بالغ بر 970 میلیارد تومان، جمعیتی افزون بر 84 هزار نفر را از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۴۳۹۶۸
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

طرح آبرسانی در 157 روستای استان زنجان اجرا می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ اتابک جعفری در سفر به استان زنجان، در بازدید از روند اجرای پروژه‌های آبرسانی به ویژه طرح‌های تامین آب اضطراری شرکت آبفا استان زنجان اظهار داشت: قرارداد دوم طرح محرومیت زدایی استان زنجان برای آبرسانی به ۱۵۷ روستا طی هفته آتی امضا و ابلاغ می‌شود.

 

وی بیان کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر ۹۷۰ میلیارد تومان، جمعیتی افزون بر ۸۴ هزار نفر را از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند می‌کند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: پیگیری تامین اعتبار برای آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سطانیه و همین‌طور اجرای طرح‌های رفع تنش آبی در شهر‌های ابهر، خرمدره، قیدار، گرماب و کرسف از دیگر مصوبات این سفر بود.

وی تصریح کرد: پیگیری تدوین برنامه بلند مدت تامین آب شهرستان‌های ابهر و خرمدره از حوزه‌های شمالی شهرستان و از سد تالوار برای شهرستان خدابنده، دیگر مصوبه‌ای بود که در این سفر مورد تصویب قرار گرفت.

جعفری با تاکید بر ضرورت تامین تجهیزات مورد نیاز شرکت‌های آب و فاضلاب برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مشترکین گفت: تامین بیل مکانیکی و تانکر آبرسانی سیار برای امور آب و فاضلاب شهرستان خدابنده نیز بزودی انجام می‌پذیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار