خبرهای داغ:
ملکی خبر داد

برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی محصولات بانوان کارآفرین همدانی

همدان-مدیر جهاد سازندگی حوزه نرجس خاتون همدان از برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برای ارائه و فروش محصولات بانوان کارآفرین طی هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۲۷۰۶
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

مهسا ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از برگزاری نمایشگاه و برنامه‌هایی در راستای اقتصاد مقاومتی طی هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در هفته دفاع مقدس یادآوری اقدامات بزرگ مردان و شیرزنان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: تا به حال۵۰ بانوی کارآفرین شناسایی شده که در منزل کارگاه تولیدی داشته و در اقتصاد مقاومتی فعالیت دارند و اکثر این بانوان با دریافت وام از صندوق‌های قرض الحسنه پایگاه‌های مقاومت فعالیت خود را شروع کرده‌اند که دراین راستا بازدید از کارگاه‌ها نیز برای توسعه اشتغال صورت گرفته است.

مدیر جهاد سازندگی حوزه نرجس خاتون همدان با بیان اینکه شغل‌هایی که شناسایی شدند صنایع تبدیلی، چوب، کارگاه‌های خیاطی، جوراب بافی، میناکاری، فرش بافی و عروسک بافی هستند، گفت: برنامه‌هایی نیز به همت این حوزه برای حمایت از اقشار محروم و آسیب‌پذیر محلات زیرپوشش این منطقه و در راستای توجه، عمل و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در محرومیت زدایی از جامعه اجرایی خواهد شد.

 وی عنوان کرد: در عرضه محصولات نیز بانوان کارآفرین باید نکاتی را مد نظر داشته باشند که اگر محصول تولیدی باکیفیت باشد به راحتی می‌توان بازار رقابت عرضه را به دست گرفت، چراکه دراین راستا مهم نیاز بازار است که یکی از موضوعات بسیار مهم عرضه تولیدات است، بنابراین باید محصولی متناسب با نیاز بازار تولید کرد.

ملکی تصریح کرد: در راستای حمایت از این کارگاه‌ها اگر وام برای توسعه نیاز باشد، کمک خواهیم کرد یا بازار فروش برای افراد معرفی می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های اجرایی به مناسب هفته دفاع مقدس گفت: برپایی نمایشگاه برای ارائه و فروش محصولات بانوان کارآفرین، شناسایی و معرفی کارآفرینانی که در منزل کار‌ سفارش می‌‌گرفتند و کارهای مشابهی  داشتند که به یکدیگر معرفی می‌شوند تا بتوانند تولیدات بهتر و توسعه شغلی بیشتری داشته و‌ با همکاری هم افتتاح کارگاه داشته باشند که شاخص‌ترین اقدام نیز افتتاح چند تعاونی برای ارتقاء شغلی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار