دومین" جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج هنرمندان" استان مرکزی

دومین" جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج هنرمندان" استان مرکزی انجام شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۶۱۵
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ دومین" جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج هنرمندان" با حضور مسئولان نهاد های فرهنگی و هنری استان شامل مدیرکل فعلی و اسبق ارشاد اسلامی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، رئیس حوزه هنری، معاون فرهنگی سپاه ، نماینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مسئولان اسبق سازمان بسیج هنرمندان، ظهرگاه شنبه ( مورخ ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲) ، در محل سالن جلسات اداره کل حفظ آثار،  برگزار گردید.

در این جلسه علی امیری مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ضمن خیر مقدم‌ گویی خدمت مدعوین، بیان داشت : سپاه و بسیج رسالت ذاتی خود را کمک به دولت در جهت نیل به اهداف نظام اسلامی می داند که به تبع آن ، سازمان بسیج هنرمندان این مهم را در کمک به نهادهای فرهنگی و هنری استان دنبال با شعار هنرمند متعهد و هنر متعالی دنبال خواهد کرد.

امیری در ادامه گفت : حمایت از تولیدات هنری و برگزاری دوره های آموزش هنری اهم اقدامات بسیج هنرمندان است که تحقق آنان منوط به همکاری و هم افزایی دستگاه های فرهنگی است.
این مقام مسئول در انتها با اشاره به نقش هیئت اندیشه ورز که ماهیتی نخبگانی و تصمیم‌ سازی دارد،  دکتر مصطفی مشایخی به عنوان رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج هنرمندان معرفی کرد.

اهم پيشنهادات اعضای هیئت اندیشه ورز به شرح ذیل است؛
۱_ عدم مرزبندی بین هنرمندان
۲_ حمایت از تولیدات فاخر هنری استان
۳_ هم افزایی نهاد های فرهنگی در تولیدات و اجرای برنامه های هنری
۴_ برگزاری دوره های آموزش هنری بین سازمان بسیج هنرمندان و دستگاه های هنری استان

ارسال نظرات
آخرین اخبار